Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Rensning

Av Sara Pedersen - 25 mars 2012 11:51

Igår blev jag tillslut av med lite grejer som jag rensat bort och det känns så bra   6 kassar med kläder blev 4 kassar med kläder och så blev jag aven av med en drös örhängen och andra kläder som legat och skräpat ett tag.  Jag och Saga tog allvarligt upp hela hallen när vi bredde ut oss.

 

Kläderna som hamnade i Cellbeslådan är kläder som hon ville ha igår och den slutade som väldigt överfull om man säger så. jag har ganska mycket kläder men nu har jag kommit ner till en lagon mängd   så med andra ord kan jag börja fylla på garderoben igen    men jag blev faktiskt väldigt glad över att få lite nya kläder, hon sa : ¨det är bra med äldre kusiner som har snygga kläder för då slipper man köpa egna¨ Och då blev jag väldigt glad  

Jag själv har en del kläder som jag fått av andra, jag har inget emot secondhand kläder men det gåt ju såklart till en viss gräns, men tröjor och byxor är inga problem.

Vad tycker ni om secondhand-kläder?  

Vi gick igenom kläder ifrån 2 garderobsrensningar och det tog sin lilla tid   vi ska skjutsa över kläderna till dem idag och så ska vi skjutsa ut deras bil eftersom att de gick hem igår. vi följde dem faktiskt en bit, så vid midnatt så följde vi dem halvvägs hem och jag kan ju säga det; visst att det är varmt och skönt på dagarna men på kvällen är det inte riktigt lika skönt, det är kyligare då     

Märkte även igår att jag fått grymt dålig kondis igen... och det suger!! jag och brorsan tävlade ett tag och man kände ju att eftre man sprungit så gjorde det ju i princip ont i hela bröstkorgen, plus att mikn bror har blivit äckligt snabb!!

jag kommer ihåg när jag var  snabbare än honom.. det var nog samma period som jag också var längre än honom men det är jag inte längre. så han är både längre och snabbare än mig nu   längden kan jag inte göra så mycket åt men att bli snabbare och uthålligare kan man fixa,  så jag får helt enkelt träna lite oftare  

Vi slänger väl in dagens outfit innan man tar frukost också: Rosa linne, svarta mjukisbyxor, en vit kofta och uppsatt hår  

Det var allt för nu.

See ya guys      


 
 
Ingen bild

saga

25 mars 2012 13:40

kläääääder :) jag använder den dära blåa tröjan just nu alltså tjocktröjan med polo :) ses!

Sara Pedersen

25 mars 2012 13:55

haha, vad glad jag blir att du gillar kläderna gumman =) vi ses snart =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards