Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Fear Factor = Kräkmedel

Av Sara Pedersen - 26 mars 2012 10:58

Såg på Fear Factor igår och det var så sjukt vidrigt så jag var nära att kräkas   jag har kollat på fear factor i flera år och vanligtvis så har de alltid en utmaning som är rena kräkmedlet.

Kräkmedelsscenen i gårdagens avsnitt var att de fick sitta i ett badkar och få antaingen gris eller fårtarmar över sig och sen skulle se bita i tarmarna och suga ut vätskan som fanns i dem... de skulle sedan spotta ut vätskan i en behållare som kunde innehålle en liter, när deltagarna sen nått upp till litersträcket skulle de dricka upp vätskan..     och det var så oerhört vidrigt!!!! sen så har de bara ¨våghalsutmaningar¨ som jag kallar det och då ska de till exempel klättre i ett nät under en flygande hellikopter eller åka på en minimotorcyckel över en 30 cm bred plattform 45 meter upp i luften. Men jag tycker at kräkutmaningerna är roligare att se för man ser vad de är villiga att göra för 500 000 $.

Andra kräkscener som jag sett är en gång när de skulle äta en masktårta.. eller den gången då de fick ett paintbollgevär och de skulle skjuta på flaskor som stod uppställda över en hel barvägg och sen när de hade förbrukat alla skott så hämtade programledaren alla flaskor som fortfarande var hela och de visade sig att de innehöll småkryp och då skulle de mixa ihop en vätska av alla de olika krypsorterna och så skulle de sen shotta 35 småglas med den där krypvätskan   

Det klarade inte jag av att se...

Och ändå fortsätter man att kolla på fear factor... det är ju ett bevis på att man är knäpp..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards