Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Just det... de kommer ju också..

Av Sara Pedersen - 24 maj 2012 22:00

Jag hade faktiskt glömt bort sommarens baksida.. med värmen så kommer ju också myggen... märkte det när jag var ute och rensade lite i trädgården.. det slutade med att jag fick ta på mig en till tröja och mjukisbixor ( det blev väldigt varmt kan jag ju säga ) så det blev inte att hålla på så mycket   

Fick även reda på ( på det mindre trevliga sättet ) att vi hade en brännäsla i rabatten... den finns inte kvar nu   

Har faktiskt städat lite också så mitt golv är faktiskt synligt, det är ju helt otroligt    men det var dags att städa för om jag själv tycker att det är mycket grejer på golvet, då är det illa.

Jag har egentligen sovmorgon imorgon men jag ska till skolan i allafall så att vi kan göra klart historiearbetet så at vi får det ur världen och sen så slutar jag tidigt eftersom att jag har gjort de nationella redan. Så efter  skolan så kommer jag och Sandra att sticka och bada och så kommer hon att sova över hos mig imorgon, mysmys   

Så vi får se vad morgondagen bjuder på.

Dags att stänga av datorn för idag, verkar som om den går på högvarv för den är jättevarm och det behöver inte bli varmare på rummet nu, det är redan 27 grader på mitt rum... det blir en varm sommar i år   

See ya later guys    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards