Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Vilken stad jag befinner mig i va?....

Av Sara Pedersen - 31 maj 2012 19:07

Ja, vad finns det att säga om min dag och eftermiddag....

Satte redovisningen så sjukt bra, läraren nickade, log och sa att de vi tog upp var bra så nu hoppas vi på bra slutbetyg i den kursen  

På svanskan såg vi dokumetär om svordomar men det vet ni redan från mitt förra inlägg om mina åsikter om svordommar. Och jag fick reda på slutbetyget i den svenskakursen, jag får ett B   mig stolt    

  Hmm.. vad fick vi till lunch? jag minns inte   vänta lite, får kolla mat-appen i telefonen ( att jag ens har den är lite skämmit men jag vill veta vad det blir för mat så man vet om det blir att äta ute eller inte ) 

Ja, just ja, det var potatissallad och skinka idag.. potatisen var hård och jag är inte så förtjust i att bara äta skinka, allternativrätten var slut... så det blev vegitariskt för mig idag och det var riktigt gott måste jag säga.

På idrotten lekte vi lekar och jag brände sönder tightsen när jag blev släpad efter golvet. Fick reda på slutbetyget i idrott... jag får ett D.. mig inte alls stolt..   men jag har inte satsat på idrotten men i allafall, hade ju varit bra att få ett C åtminståne.

Sen hade jag hål ganska länge innan jag hade sånglektion och fick sjunga låten Someone Like You med Adele och jag måste faktiskt säga att jag tyckte att det lät bra.

på spanskan gjorde vi ännu ett nationellt prov... har blivit väldigt less på alla prov nu...

Efter skolan så var Jonte så sugen på kakor så jag sa; men kom då så sticker vi upp till pickaboo och så köper jag kakor.

Så blev det  




Så vi satte oss utanför och åt lite kakor.

Och då kommer de.... tre sjukt berusade människor med en hund och de bråkar högljutt. De skriker och svär, hunden skäller och de ställer sig i busskuren bara någon meter ifrån mig och Jonte  

En av dem går in på systemet och och kommer ut med två kassar och går tillbaka till bråket. I busskuren står de och skriker på varandra, sliter varandra i kläderna och hunden bara skäller.

När en av kvinnorna ( de var två kvinnor och en man ) börjar gå därifrån springer mannen efter och sliter tag i henne...

Då ringde jag och Jonte till polisen.....

Kvinnan går tillbaka till busskuren och mannen håller sig på avstånd.

Bussen kommer, kvinnorna och hunden går på, sen kommer mannen springande och går på bussen han med....

Jag blev förvånad att han ens blev påsläppt på bussen men han var aggreiv så jag antar att choufören inte hade så mycket till val, så bussen fick helt enkelt åka iväg med de sittande på den.


Efter det här sticker vi ner till tågstationen och inne på stationen sitter en till berusad man ( han var i allafall inte aggresiv ) och försökte starta en konversation medan vi satt och väntade på jontes tåg.

Han undrade om vi ville ha öl, vi sa såklart nej men han gav sig inte. Och så sitter han och pratar i telefonen och säger helt öppet att han super och knarkar! alltså vadfan!!!

Sen kommer han och sätter sig på bänken som vi satt på, kramade om jonte, sa att det som fanns mellan mig och jonte var något väldigt bra och sen så började han prata om typ tre olika saker i samma historia så ingen av oss hände med.

När vi väl gick ut ifrån stationen kunde vi inte hålla oss för skratt längre och började asgarva..

Alltså vadfan?!

Vilken jävla stad jag befinner mig i va?....... 

 
 
hanna

hanna

31 maj 2012 20:15

Men det är u as grymt med et t B det är ju som förra årets MVG :)

http://mylifeashanna.webblogg.se

Sara Pedersen

31 maj 2012 20:21

Ja, jag vet =)
jag är väldigt nöjd med mitt B =)
det var D:et jag inte var så nöjd med =)
Fin blogg förresten =) Älskar den svarta designen med de vita slingerväxterna =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards