Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Underbar dag ^^

Av Sara Pedersen - 9 juni 2012 13:47

Dagen igår var helt underbar  

Vet dock inte vad jag räknas som nu, jag är ju inte en förstaårselev längre men jag är inte andraårselev än... är jag en och en halva då?  

Som sagt så var dagen underbar igår, jag, Sandra och Frida satt i kyrkan innan cermonin började och sjöng stämsång på Margareta och Hold the line ( Love isn´t always on time ) och det lät riktigt, riktigt bra   sen började avslutningen och alla uppträdanden och det gick gick bra trots lite glapp i sladdar.

Det jag hade på mig igår var en rosa klänning ( jag som aldrig har rosa på mig annars ), ljusbeiga klackskor, mitt hår var i korkskruvslockar, jag hade ett gulfärgat halsband som var virat två varv runt halsen och jag hade sminkat mig rätt fint tyckte jag med svart och glitter på ögonen och rosa läppsift.


 



Såhär såg jag ut igår då   Vad tycker ni?

Ni får stå ut med att jag kisar för vi satt ute i solen en stund innan vi gick upp till kyrkan och tyvärr så syns mina smilgropar.. det är derför jag vanligtvis inte ler så stort på bild      

Sen efter alslutningen så åkte vi en snabbis till resebyron innan vi åkte hem så vi kunde byta om. Vi skulle åka och handla och det skulle aldrig gå att shoppa i den där klänningen, det hade blivit jättevarmt i den och jag ville inte riskera att förstöra den   så det blev en vardagsklänning istället. Det blev min ljusblå och vita klänning och så bytte vi ut de guldfärgade smyckena till ett brett pärlarmband och mitt fjärilshalsband  ( för det har en pärla på sig ) sen packade man ner plånboken och stack iväg.

När vi väl kom till Borlänge så åt vi frukost på Max och jag blev så mätt att jag höll på att smälla av, blev helt slut sen åkte vi och handlade och vi var klara på 45 minuter, det är nytt rekord, vi brukar vanligtvis handla i flera timmar   men jag visste ju vad jag skulle ha och vi hade en tid att passa då Tobbe skulle iväg. Jag fick det jag skulle ha och lite över det.


        

Plaggen ser väldigt tråkiga ut på bilderna men de är sjukt mycket finare i verkligheten   jag bytte om till den röda klänningen senare emot kvällen och den är otroligt skön att gå i.

Var ute en snabbis till våra kusiner en snabbis under kvällen innan jag kom hem, åt lite och vi såg på filmen The Warriors Way.. den var inte så bra...

Idag har det inte hänt något peciellt än, ser på Kingdom Hospital och spelar lite på gitarren.

Hoppas att ni njuter av sommarlovet nu ni som har fått det, för det gör jag  

Kram på er     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards