Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

I´m a bad blogger..

Av Sara Pedersen - 12 juni 2012 23:21

Åh.. känner mig lite som Jeff Dunhams docka Peanut när jag säger så men det är ju sant   Tills nu så har jag inte suttit vid datorn sen i lördags och det har känts väldigt konstigt samtidigt som det varit så sjukt skönt  och befriande rent utsagt att inte sitta vid datorn... som sagt.. I´m a bad blogger....

Jag kommer med stor sannorlighet blogga väldigt dåligt i sommar men jag ska försöka hålla bloggandet igång så have patience with me  

Men hittils under lovet så har jag försökt spela lite piano, jag måste verkigen försöka få tag på ett eget så jag kan lära mig kompa bättre... det måste jag också lägga undan pengar till.. jag har fikat, druckit kaffe och bara varit lite ute på vift känner jag.

Var hos Nico hela dagen igår innan jag gick hem till mormor och höll henne och morfar sällskap under kvällen, det blev en myskväll med glass, saft och programmen som gick på på kanal 9 mellan sju och elva på kvällen, vilket då var Kustbevakarna, Customs och sen filmen Bewitched    

Sen var det väl bara att gå hem. Kom väl hem mellan halv tolv och midnatt och då var det väl bara att äta en macka för att sedan stänga in sig på rummet och vänta in nattsömnen   

Idag så var jag över till en av min mormors väninnied lite rabarber och så fick jag hjälpa henne lite med datorn, kändes faktiskt bra att kunna hjälpa till med datorn och lyckas med  min tekninska inkompitens men till och med jag kan faktiskt lägga över filer mellan en dator och en digitalkamera  

Sen var jag in till farmor under eftermiddagen och höll henne lite sällskap, vi var ute och gick lite innan jag gick hem.

När jag kom hem ska gräsmattan pysslas om lite och med vädret som vi har nu.... ja, vi kan ju säga att det inte var så kul när det är såhär varmt och kvavt och åskan hänger i luften för då blir myggen galna... Man blev ju nästan gråtfärdig när man kom in sen.. Hade haft en hel myggsvärm efter mig   

 Myggbett i pannan, ovanför ögonbrynet, på kinden, på halsen, axeln, 3 på varje arm och över hela benen.. Kan man göra annat än älska detta väder som gör myggen till de blodsugande monster de är..   och så kliar det överallt, glömde nämna att jag även fick två bett på handen.. äckliga djur... så efter jag var klar med gräsmattan var det bara att hoppa in i en dusch, sen äta lite för att sedan se på Scrubs och somna på soffan    

Men lite posivitv med idag då, jag har fixat jobb så jag blir bland annat hundvakt vid några tillfällen i sommar med olika hundar och jag köpte nytt nagellack idag. Det är väldigt grönt   



Jag har varit väldigt grön idag men det tycker jag är fint under sommaren. Så idag har jag gått med mina skor, svarta tights, linnet jag köppte i fredags ( som ni ser är grönt/rött/vitt/rosa/svart/grått ) ett brett, brunt, flätat bälte i midjan, gröna naglar och ett guldfargat halsband.

Jag har känt mig sommrig idag     

Vi får se vad dagen bjuder på imorgon men först ska natten få bjuda mig på en riktigt skön sömn  

Godnatt Sötizar.

See ya    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards