Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Dyr eftermiddag

Av Sara Pedersen - 6 augusti 2012 17:19

Jag har inte lika sparsam som sist. Trodde att det skulle bli billigt när jag hittade det jag skulle ha. Ett par svarta haremsbyxor för 70 spänn... Sen gick det utför... Och en sak som egentligen inte har med saken att göra men som ändå blev dyrt, pappa köpte en ny bil idag.
Sen efter bilköpet så åkte vi till Avesta.. Jag skulle ha lämnat plånboken hemma.
Det gick bra på Åhléns för där brukar jag inte hitta något jag gillar och om jag gör det är det svindyrt. Som idag när jag hittade en mörkgrön kofta för 600 kr.. Då var det bara att gå därifrån och in på H&M istället och provade lite olika kläder. Hittade ett par jättesnygga röda jeans som satt jättebra men det var bara ett problem. Det fanns ingen knapp utan det var en sådan där dragkedja som man drar upp vid korsryggen.. Och jag vill ha knapp i mina byxor. Provade också ett vitt linne med rosetter men det var inte riktigt min stil. Sen hittade jag ett underbart svart spetslinne som går strax nedanför höfterna. Definitivt min stil så den blev det. När jag kom it från provrummet så stötte jag på Sandra och vi kramades och pratade lite. Hon har färgat håret rosa igen och hon är så fin. Sen när hon skulle gå sa hon att vi ses om 15 dagar. Och det öronen sant.
Sen tittade man lite på underkläder och där klippte jag också till. Sen skulle jag gå till kassan när jag får för mig att gå in på herravdelningen för att kolla om det skulle finnas någon snygg skjorta. Jag vill ju ha en jeansskjorta i herrmodell ( jag ska få pappas nu ) och hittar en underbart skön kofta med mysig knäppning så jag provade en small och den var så snygg! Men dessvärre var priset också snyggt...
Varför är herrkläder så dyrt?!
Jag handlar ganska ofta på herravdelningen och det är alltid mycket dyrare där. Men jag köpte koftan ändå för jag vet ju att jag skulle ha ångrat mig så extremt mycket om jag inte köpt den.
Nu är vi påväg hem och hemma väntar arbete.
Såhär ser jag ut idag.
Jeans och en leopardmönstrad långärmad tröja.
Jag börjar faktiskt bli nöjd med min kroppsform nu. Och det genom träning och hälsosam kost. Jag tror inte på dieter.
Vad tycker ni? Ska jag stanna upp nu när jag gått ner till den storleken jag satte som mål eller ska jag fortsätta och satsa på att komma ner till xs? Men visst räcker det nu, eller hur?

 
 
your darling

your darling

6 augusti 2012 20:06

Du har alltid varit och kommer förbli världens snyggaste underbaraste vän, du duger precis dom du är! ♥♡♥♡♥♡♥

http://nicoliaelsakristina.bloggo.nu

Sara Pedersen

6 augusti 2012 20:07

Åh, men tack underbara du

 
Ingen bild

C.W

7 augusti 2012 03:03

Stanna såklart. Du är ju brutalt snygg. :-) Det är väl ingen som gillar en galje med tråd.

Sara Pedersen

7 augusti 2012 03:06

:-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards