Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Morning

Av Sara Pedersen - 17 augusti 2012 08:49

Klockan ringde åtta imorse, jag satte mig upp och hela kroppen bara skrek; NEJ!!!! så jag lade mig ner igen och slöt ögonen, vaknade till 23 minuter senare och gud vad min kropp behövde de där 23 minuterna. Är hyfsat pigg men det var jag inte igår, min dag var såhär:  

Gå upp, blogga, äta frukost, bli illamående och vilja kräkas, packa, nojja mig över kläder, laga en klänning, packa klart, se ett avsnitt simpsons och äta ännu mer smörgåstårta, lägga sig ute och sola, sen fick vi besök så då fock man vara social, sola lite till, höra av sig till Jonte, åka och bada och sola med Jonte, åka hem till Jonte och umgås, åka hem och fixa pappas inspelningar, duscha, se Hells Kitchen-finalen och sen gå och lägga sig. Jag låg uppe en stund innan jag somnade men jag orkade inte blogga, huvudvärken som jag fick under kvällen var vidrig   

Håller på att packa det sista nu, sen blir det väl frukost innan vi åker till Fagersta för att bli upphämtade av bussen.

hoppas att det finns wifi på båten så att jag kan lägga upp lite bilder från Tallinn för jag antar att 3G-uppkopplingen inte är så bra ute på havet...

Men om inte så bloggar jag förmodligen i bussen påväg ner och om det inte går att komma ut på nätet så hörs vi av på söndag   

Ni ska få dagens otfit fram till söndag. Idag är det svarta shorts under dagen och min vita blus sen till kvällen kommer jag att ha svarta, tighta jeans och en cerisefärgad tröja med jättefin urringning, när vi är i Tallinn ska jag  ha min ljusblå och vita klänning som jag hade på midsommar, andra kvällen på båten ska jag ha en mörkblå klänning jag köpte på vero moda sist jag sov över hos Sandra och sen när jag åker hem så blir det väl blusen igen och shortsen, allternativt mina haremsbyxor och sen har jag med mig min svarta skinnjacka utifall det blir kallt... Det här med att välja kläder långt i förväg är så typiskt jag   

Nu måste jag gå, bloggar mer från mobilen om jag kan, jag lovar.

see ya.

   

 
 
Ingen bild

Anonym ;-) ;-)

17 augusti 2012 09:16

Varför vill du inte lägga upp någon sån bild?

Sara Pedersen

17 augusti 2012 09:20

För att jag inte vill. det här är inte en blogg där bloggaren poserar i underkläder eller lägger upp nakenbilder för att få fler läsare.
Jag delar inte med mig av den delen av mitt liv i bloggen.
Vill du se mer utmanande bilder så kan du kolla in brudarna som har scandal-bloggarna istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards