Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Jag är ju inte klok...

Av Sara Pedersen - 4 september 2012 21:52

Usch, jag är trött... det har verkligen varit en sådan här dag så man verkligen bara vill lägga sig och sova och aldrig vakna upp. Det är skönt att sova och när man drömmer är det oftast bättre en den verkliga vardagen.

Och vad gör jag när jag är trött? jo, tittar på musikhögskolor.... jag är ju inte klok.. Jag får nästan lite ångest när jag tittar på högskolor för jag vet att jag vill fortsätta att studera musik när jag gått ut gymnasiet, det finns 6 stycken musikhögskolor i Sverige, ett i Stockholm, ett i Göteborg, ett i Malmö, ett i Piteå, ett i Arvika och ett i Örebro och jag gillar inte något av dem..   och det är ett stort problem. Jag kanske måste sova på den saken också?

Jag har ju bara sovit idag.. det kan inte vara bra i längden.. sov egentligen för länge imorse så det blev lite sent, tack och lov så fick jag skjuts av jonte på hans cykel så jag kom i tid. Sen har det varit en seg dag, sen sov jag i tre timmar när jag kom hem. Det är inte bra!

Vaknade vid åtta sen efter min lilla tupplur och hade inte ätit så då var det bara att äta sen vi nio blev det en dusch och sen datorn....

NU ska jag stänga av datorn, bädda ner mig under täcket och vänta på att alarmet ska ringa imorgon   Nattinatti   

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards