Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Äckeleftermiddag...

Av Sara Pedersen - 7 september 2012 20:48

Vilken vidrig eftermiddag jag haft..
Dansen var en pina då jag fortfarande är sjuk och det känns som att jag bara gör fel, är i vägen och så kan jag inte låta bli att känna att alla är så mycket bättre än jag då jag inte är så vig.. Jag är vig i benen så jag kan lägga ett ben bakom huvudet men jag är inte vig i ryggen, så jag kan inte nå golvet om jag böjer mig fram och nedåt.. Och att få höra gång efter gång att man gör fel när man verkligen försöker.. Det är jobbigt helt enkelt.. Fast jag kunde inte vara med hela lektionen ändå för jag bara hostade.. Inte bra..
Vilket var synd för vi började med en otroligt kul dans idag. Älskar verkligen Street-inspirerade danser.
På svenskan var det bara ostrukturerat då vi skulle redovisa våra arbeten idag. Dock ska jag och Jonte redovisa på måndag eftersom att han var ledig idag. Men det var nästan ingen grupp som kunde redovisa! Bara två grupper. Så vi fick sluta lite tidigare eftersom inga fler kunde redovisa.
Jag annade i skolan en stund innan jag gick hem och hoppade in i en dusch innan jag skulle fixa till mig innan vi skulle iväg, tror ni inte att jag skar mig på rakhyveln i duschen?!
Sen när jag skulle torka håret så fastnade en del i själva fläkten så de hårståna började brinna och det luktade bränt hår över hela övervåningen... Sen byter jag om till det jag har på mig nu: svarta byxor, ett blåspräckligt linne och en svart jacka.
Sen när vi cyklade ut så hör jag plötsligt hur det surrar till vid halsen och hur det sticker till.. Så när jag ska slå bort krypet som stuckit mig fastnar jag med tummen i kedjan till halsbandet så kedjan går sönder och halsbandet lossnar.. Och kedjan och smycket flyger iväg till shotaheiti...
Så nu har jag inget halsband med en gitarr längre.. Och det går inte att få tag på likadana berlocker för de säljs inte längre.. Det där jävla krypet är skyldig mig ett gitarrsmycke!!!
Nu sitter jag i en fotölj och är osocial. Ska strax gå tillbaks till de andra..
Det är ju fredag nu och helgen väntar. Imorgon ska jag sova läääänge. Men ikväll ska jag ha kul. Min äckeleftermiddag ska inte förstöra min fredag!
So raise your glass!
Skål!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards