Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Bra avslutning

Av Sara Pedersen - 8 september 2012 13:05

Kvällen igår var mycket bättre än eftermiddagen måste jag säga   När vi kom dit var alla glada och det varm varmt inomhus då det var lite kyligt när vi cyklade ut. 

Efter en stund blev det mat, och sen blev det annat, den sista timmen vi var där sov jag dock på soffan. Så rolig är jag att umgås med   nej, men det var ganska sent och jag har blivit en extrem lättviktare tror jag   blir så otroligt trött om man inte går ut och tar lite luft. När vi skulle bege oss hemmåt var det svinkallt ute, och jag hade ju inget mer än kläderna jag hade på kroppen så att säga. Men jag fick låna en fodrad skjorta och det är den varmaste skjortan jag någonsin haft på mig, jag frös inte alls. Den är vit/svart/grårutig och räckte ner till knäna på mig. Så mysig   

Sen var det lite obehagligt att cykla hem faktiskt.. det var kolsvart så man såg inte handelframför sig.. hur skulle man då kunna se vägen om man inte har lyse på cykeln? tack och lov finns det en app som heter ¨ficklampa¨   så vi kom hem i ett stycke.

Sen var det bara att gå och sova.. jag var väldigt trött då.

Här får ni en bild från igår. Jag hade en liten tråkig stund när jag lekte lite med mitt hår. Tyckte att det blev rätt så fint trots att det blev lite ojämt. Vad tycker ni?

 

 
 
Ingen bild

C.W.

8 september 2012 14:44

Jättefint, Du har ett väldigt vackert ansikte så du passar i olika frisyrer. :-)

Sara Pedersen

8 september 2012 14:45

Tack :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards