Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Godmorgon!

Av Sara Pedersen - 9 september 2012 10:34

Är det bara jag som är så otrolig pigg just nu? Jag är jätteglad och otroligt pigg just nu. Vaknade strax efter nio och kände mig totalt utvilad och det var så skönt att inte vakna och känna att man bara vill somna om. Jag har dock inte ätit frukost än men det ska jag göra såfort jag skrivit klart det här inlägget. Det blir nog inte så långt eftersom det är lite drygt att skriva långa inlägg från telefonen.
Vet ni? Jag tror att jag kommit in i en keso-period. Jag har ätit keso till allt de senaste fyra dagarna men det är ju inte dåligt för keso är ju både gott och relativt nyttigt. När jag satt igår och åt omelett, keso och sallad kände jag mig nyttig, jag håller nog på att påverkas av mitt spanska-arbete, jag ska skriva en uppsats om hur man kan leva ett hälsosammare liv. Jag klippte ut en artikel irriterad tidningen igår som jag tänker använda. Hoppas att det blir bra, jag vill ha ett bättre betyg i spanska i år.
På tal om att vara hälsosam, jag var ute och gick en stund igår. Fotograferade höstträd, satt och tittade ut över Hönsan och gick runt lite på Gammelgården. Det är fint där när solen är framme. Idag är det inte lika fint väder så vi får se om det blir något promenerade idag.
Nu är klockan 10.34 och nu tänker jag äta lite frukost innan det blir allt för sent.
Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards