Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Det är ju lite irriterande

Av Sara Pedersen - 24 oktober 2012 19:49

Jag och Sandra tog sällskap till Avesta idag. Vi hade gått en snabbis till pikaboo på stan först för att köpa hårfärg och sen till Estet för att Kolla in vårat schema för imorgon så att vi vet vad vi ska göra. Tänker inte avslöja något just nu men jag kan ju säga att våra öppningsnummer kommer bli grymma    Kom gärna och kolla, vi kommer att spela några låtar och sen kommer vi att ha lite andra aktiviteter under kvällen. Och Vi kommer få byta om flera gånger, jag funderar om jag ska ha någon av ombytena på mig under kvällen efter ¨invigningen¨, då kommer jag ju synas om inte annat   

Men iallafall, vi hade ätit på plushuset efter att vi åkt med tidiga bussen och sen kunde vi lika gärna döda lite tid i affärena och så kunde vi leta lite tillbehör till våra uppträdanden imorgon. Som jag skrev igår så hade jag ju inga assesoarer till min hippieoutfit och jag har letat i evigheter efter en underkjol med något tylliknande material så att jag får lite volym under klänningen  så nu får jag en puffklänning, inget säger väl 50-tal som en prickig puffklännig? Hittade den på H&M på barnavdelningen och jag blev så glad för jag har ju som sagt letat länge och den var inte så fruktansvärt dyr heller.

När vi var på H&M fick vi ett sms.. och irritationen blossade upp när vi får reda på att körrepet är inställt... yay... då hade vi redan varit där ett bra tag och det kostar ju lite att ta sig ut. Det var så många som inte skulle komma idag så vi var tvungna att ställa in.. hur kul är det att repa om det är 12 frånvarande? så vi fick lindra frustrationen med att handla det vi behövde och ville ha helt enkelt. Och sen var det ju bara assesoarena kvar och det mest hippirliknande jag hittade var ett tunt brunt bälte på Lindex med lite krimskrams och fjädrar så den blir perfekt tills imorgonkväll   

Sen fick väl mamma och pappa koma och hämta mig så att jag kunde komma hem. Bi åkte och handlade lite också och det var riktigt mörkt utanför coop 20 i sju men det var rätt häftigt att se den störa dalahästen i mörkret. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards