Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Lite från igår

Av Sara Pedersen - 1 december 2012 16:38

Igår blev det inget bloggande och ni ska snart få veta varför.

Efter, skoldagen var över så blev jag ju upphämtad och det snöade som bara den, påväg ut så snöade det så att man nästan inte såg vägen och då kände jag bara att ¨varför åkte vi idag, vi kommer att fastna påväg ut, bilden kommer lägga ab och vi kommer att frysa ihjäl¨ Positiv man var eller hur?   men det gick bra och vi kom fram i ett stycke. Först så blev det en tripp till Dollar Store som enligt mig är den perfekta affären för julklappar, men en liten jobbig sak med att leta julklappar och det är att man mest hittar saker som man vill ha själv   MEN jag var duktig och köpte inte en enda sak till mig själv och det vet jag många som gör när de ska köpa julklappar. 

När vi var klara där så åkte vi till Kupolen där jag köpte lite mer julklappar, tror att vi var där i kanske 2 och en halv timme och efter det så åkte vi för att äta. Då var jag så otroligt hungrig så jag visste inte vad och då blev det en megarullepå pronto och det som kom på att blanda pommes frites och kebabrulle var ett geni dock så har jag aldrig fått en så stor rulle någonsin och ingen trodde att jag skulle få i mig den, men envis som jag är tvingade jag i mig hela när jag var mätt efter halva... ni kan ju tro att jag mådde dåligt efter det   så när vi åkte i ett lika dåligt snöväder hem så var min mage i ett sådant uppror att jag trodde att maten skullle komma upp igen. Innan vi åkte hem så åkte vi in till Vbyn och var där i en timme och sen när vi kom hem strax efter nio så ville jag bara sova, jag var i ett sådant matkoma så det nästan var läskigt men jag var tvungen att vara uppe till tio så exakt när klockan blev tio så stängde jag rumsdörren, släckte lampan och sov    


         

 
 
Ingen bild

John

2 december 2012 20:37

Den första bilden är väldigt snygg

Sara Pedersen

3 december 2012 07:57

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards