Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Snart så

Av Sara Pedersen - 5 december 2012 20:59

Nu börjar Grey's och då tänker jag bara sitta och titta på det och sen ska jag ta en lång och varm dusch innan det är dags att krypa ner i sängen och sova.

Jag har för en gångs skull sovmorgon imorgon bitti då jag inte har spanska, eller jo, vi har självstudier men jag tar hellre sovmorgon än att sitta i skolan och inte göra någonting eftersom att det ändå aldrig finns datorer. Men jag har nyss skickat mitt muntliga prov till de andra i min grupp och nu ska jag bara lära mig att läsa det någolunda flytande så att jag inte fastnar på orden   har inte spanska nästa vecka heller om jag minns rätt så jag kanske får sovmorgon nästa torsdag också ( hoppas hoppas hoppas ) Ska också ta lite te ( usch ) eller något i en reklamen så att jag kan få lite röst till imorgon för det här är inte alls roligt, plus att det är konsert på fredag... och söndag.. och tisdag.. och torsdag... och måndagen efter det och onsdagen samma vecka.. suck... jag tycker inte om december..

Men snart får jag lägga mig och snart är det lov.... synd bara att det är så många saker som måste göras innan dess.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards