Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Lite från idag

Av Sara Pedersen - 8 januari 2013 16:38

Min teori var korrekt!

Jag lyckades sova en hel natt sen nyår igår och ni anar inte var skönt det var   Jag hade ju kant att täcket var lite platt och lätt så efter att sminket åkt av igår så fluffade jag och slog på täcket så att det blev stort och pluffsigt igen och så lade jag på ett tyngre täcke på det och jag sooooooov. Så grymt skönt men det var nästan ännu jobbigare när jag skulle upp för kroppen vile ta igen några timmar till   

Vi började med en ny låt på enseblen idag som vi ska spela live om två veckor men vi fixar det säkert, det lite kobbiga är då att vi ska spela akustiskt och det är inte en låt som ( enligt min åsikt ) inte ska spelas akustiskt, det tar bort den lite mystiska känslan ur låten. Sen blev det mer musik innan jag skulle gå och ha lite spanska och under nästan hela timmen satt vi och pratade om resan till Barcelona som vi ska på i maj och jag ser verkligen fram emot den resan   

Engelskan skrev vi en sammanfattning om det förra året och vi skulle skriva vilket betyg vi ville ha sen var det bara lite uppgifter som skulle göras.

På hålet följde jag och Jonte Sandra till bussen och sen gick vi till lidl innan vi fick sitta vid datorerna på historian.

Sen var det nog inte så mycket mer från skolan    


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards