Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Fått tillbaka aptiten... eller kanske inte..

Av Sara Pedersen - 11 januari 2013 14:09

Var otroligt hungrig när jag väl skulle ta och äta frukost imorse och blev först jätteglad för jag har inte varit hungrig sen i tisdags då jag började bli dålig så jag gjorde en jättefrukost idag med tre mackor med olika pålägg och svagt kaffe med mjölk för att det inte skulle vara så varmt och jag trodde att jag skulle orka den också... men det gjorde jag inte.

Jag orkade en och en halv macka så det är ju hälften iallafall och sen så åt jag upp påläggen och drack upp kaffet. Jag försökte att få i mig mer men det gör ont att äta på grund av att jag har en väldigt stor brännblåsa i munnen sen jag brände mig på mitt kaffe i onsdags   

Men det är mer än vad jag ätit de senaste dagarna känns det som för att igår åt jag bara lite paj i skolan och en liten milkshake annars så har jag bara druckit en massa vatten... Att vara sjuk är inte kul.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards