Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Underhållning innan prisutdelningen

Av Sara Pedersen - 18 maj 2013 13:26

Efter att vi stått och köat för att lämna in våra väskor och kassar ( man fick inte ha det med in under prisutdelningen av någon anledning ) så fick vi sätta oss ner och alla var ju jättenervösa inför resultatet från tävlingen. Men vi fick vänta lite till då det var lite dans och musikunderhållning först   

Det var tre olika dansnummer, alla balett, men det var väldigt bra framfört. Och så blev det som en mindre konsert med en stråkorkester med en solist på klarinett. Och tyvärr så blev det väldigt tråkigt. Visst, för att de var jätteduktiga och så men folk tappar intressent när det är tre låtar på ca 12 minuter var...

Men när det var klart så var det dags för prisutdelning....


           

 
 
Bettish

Bettish

18 maj 2013 14:21

Hej!
Jag & min kompis är med i en cupcake tävling och jag undrar om du skulle kunna gå in på länken och bara klicka o rösta :) Du får en länk sen om du kommenterar vilket nummer din röst blev :) Det skulle verkligen vara jättesnällt :) LÄNK: http://www.misscupcake.se/sv/node/1674
Och om du inte gillar dessa kommentarer så ber jag om ursäkt. :)

http://bettiish.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards