Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Ingen vill känna sig oönskad

Av Sara Pedersen - 3 september 2013 17:46

Har nyss kommit hem från från Duvan där jag och mamma provat kläder i två timmar.
Vi ska manikänga för dem på lördag inför lite folk.
Jag borde vara mycket mer exalterad men det är jag inte... Ser inte fram emot någonting längre... Känner mig bara tom på ett sätt...
En del av mig vill bara sätta sig i ett hörn och gråta, en annan del vill inte vakna upp imorgon och en tredje del vill bara ruska om de andra två och skrika åt dem att skärpa till sig.
Men att ständigt bli påmind om hur det ser ut, hur skolan ställs på kant och gång på gång spilla någon tår över hur ensam man känner sig.
Även fastän man borde vara van vid det här laget så gör det lika ont varenda gång...
Ingen vill känna sig oönskad..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards