Direktlänk till inlägg 12 september 2013

Skönhetssömn skulle behövas..

Av Sara Pedersen - 12 september 2013 23:07

Nu blir det sängläge för mig. Det känns som att jag stått och gnuggat ansiktet i en halvtimme med olika saker, jag har börjat att få dålig hy igen... Vet inte om det är på grund av hur jag mått den senaste tiden eller om det är mitt ökande intag av godis.. Båda två kanske?
I vilket fall så är det inte roligt... Ska köra några dagar med min starka kräm och förmodligen använda en ansiktsmask imorgon.
Få se om kanske lite skönhetssömn hjälper?

 
 
Ingen bild

Patrik

13 september 2013 00:06

Hej snygging

Oj, en så snygg tjej på bilden!

Så roligt att du har frisknat till! Jag var orolig för att du fortfarande mådde dåligt.

Hmm... Jag fick in dessa brev på min blogg:


Anonym
Torsdag 12 sept 21:56
Hej jag förstår att du vill ha hjälp med boken.
Men ingen kommer nog våga säga till om du skriver det på en blogg.
Det finns ju sådana människor på nätet som är lite opålitliga.
Försök få kontakt med vänner och familj som kanske har en 13-årig flicka som gärna hjälper dig med boken. // Anonym
.................................... samma anonym skriver senare:

Torsdag 12 sept 21:59
Låter som en spännande historia jag förstår bara inte riktigt vad man ska skicka till dig.
Ska jag rollspela eller något liknande?
Jag skulle kunna skriva vad jag själv skulle säga i berättelsen anonymt.

..........................

Jag kanske skall låta flickorna vara anonyma? Vad tror du?

Jag frågade flickorna om dem ville synas på min blogg som författare och det ville dem men det är kanske dumt. Flickorna är förvisso många men det är kanske dumt ändå.

Vad tror du?

Från
Patrik

Sara Pedersen

13 september 2013 17:26

Tack :)
Hur man mår går ju upp och ner, ibland är det bra och ibland är det sämre.
Jag tror att du ska ge dem möjligheten att vara anonyma iallafall för många är nog inte helt bekväma med art synas så mycket. En annan sak som kan vara bra med att låta dem vara anonyma är från den juridiska synvinkeln för om de är 13 år gamla. De är inte myndiga och har egentligen inte rätten att ge ut sina egna namn på det viset, det har deras målsman/förmyndare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards