Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Är lite less

Av Sara Pedersen - 17 september 2013 18:15

Är lite less på lite olika saker just nu..
Är less på teknik som inte fungerar, griniga lärare, oförskämda människor, surkärringar, 50+arre som stöter på kik ( snälla ni, mina föräldrar är yngre än er ) jag är less på att ständigt vara trött och jag är less på mitt hår...
Håret kan jag till hälften göra något åt, mamma ska färga min utväxt i helgen men det kommer inte att stoppa det faktum att jag tappar så mycket hår.
Teknikstrulet kan jag inte göra något åt och alla som bara är sura och otrevliga kan ta en ledig dag och lägga sig i ett bad eller något för att det hjälper inte någon i din omgivning och du ständigt är otrevlig.
Vad gäller alla snuskgubbar så hoppas jag att det inte finns en maxgräns på hur många man kan blocka på kik..
Känner att jag verkligen behöver den kommande helgen då jag inte ska göra ett dyfft... Ska bara spela kort, se tv och bada...

 
 
Ingen bild

Patrik

17 september 2013 20:33

Hej Snygging

Du ser jättebra ut som alltid men lite ledsen på den här bilden.

Hoppas att du inte är trött på mig? Jag tänker att du kanske ogillade dialogen jag skrev här. Men den dialogen är så att en sådan film (om sådant) kanske vann en Oskar konstigt nog. Och det är nog inte så vanligt : )

(Men jag förstår om du ogillade den eftersom jag skulle inte kunna tänka mig att förklara fortsättningen på den).

Vad det gäller äldre kvinnor så tycker jag att hon här är vacker:

http://images5.fanpop.com/image/photos/25400000/Andie-andie-macdowell-25413805-334-500.jpg


Men det beror på personligheten. Äldre kvinnor skulle kunna vara jättesexiga ifall dem släppte loss. Alla killarna skulle svimma omkring oss eftersom hon antagligen vet hur man är sexig.

Men oftare så är yngre tjejer roliga och sexiga tycker jag eftersom dem har lite optimism och inte är cyniska osv...

Men om du tycker att jag är jobbig så är det bara att skriva så! För jag har en stor förståelse för sådant. Jag är konstnärlig och sådant innebär ofta att jag kan vara lite nytänkande och speciell och alla gillar inte sådant. För vissa tycker att killar skall vara på något sätt osv...

Så skriv det i så fall!


Men du är vacker! Så du behöver aldrig tycka att du är tråkig eller ful. Jag lovar dig det : )

Från
Patrik

Sara Pedersen

17 september 2013 22:00

Jag tycker inte specifikt att du är jobbig, det är bara väldigt ånga som skriver till mig just nu vilket är lite frustrerande då de inte förstår att jag är intresserad av det som de vill ha ut av mig.
Det var inte riktat emot dig.

 
Ingen bild

Patrik

17 september 2013 23:21

Hej snygging

Kul att du inte var arg på mig snygging! Men jag vet att man som tjej kan tycka att jag är jobbig för att man inte mött på så många killar som mig.

Vissa andra killar som är jobbiga har svårt för just sex. Dem gillar egentligen inte tjejer.

Jag såg några sådana personer på en killes blogg där dem inte förstod att artisten krävs till en roll utan där dem trodde att rollen han hade var han själv.

Så jag förstår om du tycker att det är tråkigt!

Vissa av dem kan vara kul tycker jag men oftast så blir dem inte så kul utan bara plump och det är ju inte kul.

Själv oroar jag mig ibland för att vara plump för som konstnär så ligger man nära att vara plump ibland.

För att visa dig:

Jag kan skriva till dig att tjejerna och filmen i detta fall skulle se ut så här farligt om jag skrev en sådan film:

(Löven faller uppåt i filmen och den skulle vara på det sättet kvinnligt mystisk ifall jag skrev den)

http://elliegoulding.com/Videos/?playlist=PLE4918BAF9638BDE7&video=rNpBahr49mA&title=Ellie%20Goulding%20-%20Figure%208

(hon gestaltar bra den kvinnliga våldsamheten och åtrån i denna video. Denna åtrå som är helt normal där kritiken är att man inte borde få (ungefär) gå på en badstrand för där har tjejerna bikini)

http://www.mileycyrus.com


I mitt fall så skriver jag utifrån att jag älskar tjejer så mycket så att jag vill lämna ut mig till en tjej! En skräckblandad upplevelse där man inte vet om man överlever.

För att beskriva det så att du förstår bättre men där man riskerar att bli plump:

Det hade varit kul utifrån samma resonemang som replikerna jag skrev här på din sida som att ligga fastbunden i en säng med alla tjejerna omkring sig där dem har luvor över huvudet och säger detsamma som i manuset jag skrev till dig här. (Lustigt nog så behöver det inte finnas något sex med i detta, det skulle bara vara sexigt att vara så utlämnad och att tjejerna säger så som i texten)

Jag skulle vara livrädd!

Men samtidigt så skulle det vara spännande!

Alltså en konstig känsla vilken man tänker skulle vara rolig!

Så idén om att vara utlämnad kan ibland vara rolig!


I ditt fall så tycker jag att du är högst attraktiv och bra tjej.

Så jag hoppas att du slipper bekymmer och tråkigheter. Och skriv bara till mig ifall du tycker att jag blir vulgär eller så. För jag vet att mitt sätt kanske är ovanligt!

Sätt dessutom inte ut detta inlägg på din blogg för sådana här förklaringar där jag är öppen kan ha en tendens att läsas och tolkas av andra som att du tycker att sådant är roligt. Sådant är ju dessutom lite roligt men då med en form av romantik och nyfikenhet vilket vissa inte är så bra på. Jag kan för exempel tycka att det är roligt när tjejer är öppna om sådant men jag visar det inte öppet på min blogg eftersom dem problemen är liknande för mig också.


Men som jag skrev: om du tycker att jag är jobbig någon gång så kan du skriva det på min blogg! För sådant lyssnar jag på!


Från
Patrik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards