Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Förslag till nytt namn?

Av Sara Pedersen - 28 september 2013 21:20

Jag känner för en förändring och har suttit under kvällen med att lappa ihop en ny design till bloggen och har bytt lite bilder, plus det faktum att jag inte hade kvar min originalbild så när jag väl satt igång så var det försent att ändra sig.

Jag har även velat byta namn på själva bloggen ett bra tag, den har haft samma namn i snart två år och versalen saknas till och med. Men jag vet verkligen inte vad jag skulle döpa om den till.

Har ni några förslag till ett nytt bloggnamn?

bloggen kommer fortfarande att hittas om man söker med det namnet som är nu när/om jag byter.

 

 
 
Ingen bild

Patrik

29 september 2013 12:22

Hej sötis


Så fin du är på bilden sötis.


Jaha, byta stil?


Att komma på ett namn åt någon annans blogg brukar vara svårt. Men när jag tänker på din blogg så tänker jag på dina vackra saker och på all din goda mat och på dig sötis så jag skulle kalla den:


En Underbar Plats


Eller om du vill ha något annat:


Letters from Paradise


Eller om du inte vill ha något religiöst längre som Angel:


Sara Mellan raderna



Eller pseudonym:


Sara Sandsten Bloggspot


Däremot så tror jag att du kommer på något bättre själv sötis.


Från
Patrik

Sara Pedersen

29 september 2013 13:07

Ja, byta stil, min blogg har sett likadan ut i en mindre evighet.
Men min blogg har aldrig varit religiöst inspirerad.
Tack så mycket för förslagen. Ett av dem tyckte jag faktiskt väldigt mycket om =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards