Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Redan uträttat mycket

Av Sara Pedersen - 14 oktober 2013 11:06

Jag är ovanligt pigg just nu faktiskt.
Jag har varit uppe sen kl 06.00 idag och jag följde med mamma till jobbet och något måste jag ju ha gjort bra för hon tyckte att jag kunde stanna hela dagen i köket.
Vi var bara ute i skogen i en timme då folk frös, jag var nog en av de få som faktiskt var påklädda så pass att man inte frös. Jag hade fakiskt med mig en kasse då mamma ville att jag skulle plocka kite svamp. Och lite blev det, det blev ungefär en näve då vi knappt rörde oss i en bredare utsträckning än en hektar.
Få se när jag somnar ikväll men detta känns som en dag då jag kan få mycket gjort.

 
 
Ingen bild

Patrik

14 oktober 2013 15:07

Hej


Det låter som du har det roligt idag : )


Jag hälsade på flickan igår som läser texten! Jag vågar knappt läsa hennes svar till mig nu.


Så här är det:

En sådan flicka är vansinnigt besviken och ledsen på män tror jag. Det jag känner då är att jag skall ta hand om flickan och vara snäll mot henne. Att hon får göra sådant som du gör idag för exempel och sova i en vanlig säng och att hon behöver kramar och pussar på ett vanligt sätt.


För allt det där jag beskrev till dig om våldtäkt är för att hon som liten flicka blev besviken på männen. Så tänker jag! Jag vet däremot inte varför hon gör sådant och är på det sättet.

Men jag känner mig ledsen när jag möter på en sådan flicka och tänker att jag vill ta hand om henne.

Jag kan vara ledsen i flera dagar efteråt när jag mött på en sådan söt liten flicka. För flickan är söt och jag tänker att flickan behöver någon som tar hand om henne och är snäll mot henne.


Puh så svårt.

Från
Patrik

Sara Pedersen

14 oktober 2013 15:14

Du behöver inte känna att du ska ta hand om henne. Många tjejer vill ta hand om sig själva. Man får vara ledsen ibland och man får vara less på allt och alla i världen, så är det ju bara.
Så hon behöver nog kanske lite tid för sig själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards