Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

Det som händer framöver

Av Sara Pedersen - 16 oktober 2013 22:35

Nu är det mycket smått och gott som skall göras framöver.
Nu närmast så är det gymnasieråd och ett obligatoriskt besök på högskolan. På fredag så blir det kortkväll hos mormor. På lördag ska jag inte göra NÅGONTING och på söndag så är det ett pepprep innan jag är borta i en hel vecka i Spanien.
Mitt paket kommer förmodligen under den tiden men har jag riktigt med tur så kommer det under fredagen.
Mitt boardingkort och resehandlingar är utskrivna och jag har börjat att packa lite smått.
När jag kommer hem så blir det en råsatsning på gymnasiearbetet och körkortet.

 
 
Ingen bild

Patrik

16 oktober 2013 23:53

Hej

Oj en sådan fin bild på dig! Du ser härlig ut som en härlig gräddbakelse på bilden : )


Till slut gör jag så här för dig:

Vilka killar delar denna upplevelse med mig?

Min kompis som är världsvan universitetsutbildad kille och konstruerar hemsidor vilka säljer för miljoner kronor sa ungefär så här:

Tjejer våldtar killar ibland, vet du det?

Då svarar jag: Nej! Jaså gör dem det?


Min chef på jobbet som doktorerade tyckte att jag var bra och sa ungefär:

Ryska tjejer sprutar i en ett medel som gör så att man får stånd hela natten. Akta dig för det!

Då sa jag: Jaså, gör dem det?

Så är vi killar till varandra när vi gillar varandra och varnar varandra för detta. Det är oftast universitet och högskolekillar som är smala och ofta blonda som varnar för sådant. Men en liknande mörkhårig kille går ju också bra och varnar istället dig för det.

Varför håller jag inte med? Det går inte! Jag får varningen och säger tack!

Så om du är på en arbetarnivå så möter du kanske mer den prostituerade tjejen och hon gör inget sådant här tycks det som. Den tjejen jag beskriver gör det på skoj och för att hon gillar att våldta killar.

Ha det bra : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

17 oktober 2013 20:11

Nu är vi inne på våldtäkter igen...
Jag vet att tjejer kan våldta... ytterligare en gång; kan vi bara lägga detta åt sidan nu?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards