Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Blä

Av Sara Pedersen - 2 november 2013 23:18

Usch... detta har varit en jobbig dag ända från att jag gick utanför dörren.
Har haft ( och har fortfarande ) så ont i halsen att jag halvt tappat rösten och det irriterar i halsen jättemycket... jag vågar dock inte hosta i rädslan för att kräkas.
Det har varit kallt så jag gått med flera tröjor idag. Jag är helt tjock i hela huvudet och har knappt kunnat hålla mig vaken under dagen. Vi är på Ikea så länge att vi kommer till kupolen 50 minuter innan de ska stänga och jag hade inte energin för att springa runt... huvudvärken som bultade i mitt huvud spred sig så småningom ner i nacken så jag kunde knappt röra mig utan att det gör ont.
Människor är i vägen, kaffet som jag ville ha var dyrt och alla kläder som jag tyckte var fina var för små...
Och jag blir såklart på dåligt humör... men samtidigt så vill man inte visa det dåliga humöret för de andra för man vill inte förstöra men det går liksom inte och då får man dåligt samvete..
Vi skulle inte äta ute idag då vi skulle göra en större middag hemma så jag går runt med en kurrande mage och dåligt humör.
Vi åker vidare och på nästa ställe så försöker jag verkligen att vara trevlig. Jag hittade en jätte gosig tröja men den kunde jag inte ha då de större storlekarna hade gått först...
I kassan så står man i enevighet för att betala fyra varor då kassören för det första är ny på jobbet, kortläsaren krånglar och varannan kund skulle bli medlem.. ( det är sådana här dagar som man hatar människor ). När jag väl fått betala mina grejer så vill jag köpa en korv och då har de ändrat om allt det så flr det första så fanns inte min favoritkorv kvar för den har de slutat med och då kände jag bara nej..nej! Jag ska fan inte ha en korv då! Men jag fick sitta där och äta en vanlig korv i ett torrt korvbröd..
Vi kommer hem och så blir det tydligen ingen middag för att alla är för trötta och vi får äta rester..
Så ja... när alla andra här i stan var och är ute på halloweenfest så satt jag i soffan och åt makaroner i ostsås.. om man inte blir bjuden på festen så får man improvisera.
Hur patetiskt kan man bli?..
Få se hur allt känns imorgon. Febern får gärna vara borta då..
Jag fick väl vara mig själv i år igen under halloween, det är tillräckligt läskigt.

 
 
Ingen bild

C.W.

3 november 2013 08:54

KRAM ♡♡♡♥♥♥

Sara Pedersen

3 november 2013 14:06

Kram

 
Ingen bild

Patrik

3 november 2013 15:38

Hej

Lät jobbigt.

Jag hade inget firande jag heller på grund av förseningar.

Men jag tycker inte att denna helg är någon bra firar helg ändå. Midsommar är trevlig och julen är trevlig men denna helg tycker jag är en tråkig helg. För bistert ute för att det skall bli roligt.

Jag funderar på Julbord. Har du varit på julbord?

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

3 november 2013 17:04

Halloween är mer en ursäkt för att festa i det här landet =)
Jag är på julbord varenda år =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards