Direktlänk till inlägg 7 november 2013

Fars dag presenter som inte hade fungerat

Av Sara Pedersen - 7 november 2013 14:22

Fars dag är på söndag och jag har funderat på lite olika presenter fram och tillbaka under de senaste två veckorna och jag kom bara på en massa saker som jag inte skulle kunna köpa.

När man frågar ¨vad kan jag ge till min pappa på fars dag¨ så tänkte jag automatiskt på slipsar ( eventuellt flugor ) en klocka eller den klassiska ¨världens bästa pappa¨muggen. Jag fick även som förslag; herrparfym, lotter och lösmustascher...

Inget av detta hade fungerat att köpa till fars dag här hemma hos oss då pappa inte använder slipsar eller flugor då han inte tycker om det helt enkelt. Vanliga klockor får hand ont av, lotter köper inte jag åt andra av princip, mamma är allergisk emot parfymer, våra skåp är överfulla med koppar ( och han använder ändå så bara min kopp... ) och en lösmustasch... vilken karl skulle vilja ha en lösmustasch? 

Så nej, inget av detta hade fungerat men något kanske skulle fungera för er?

Jag köpte pappas present i Spanien och jag tror att jag prickat in mig rätt bra.

 

 
 
Ingen bild

Patrik

7 november 2013 21:39

Hej

Bra att du inte köpte en slipps eller en klocka till din pappa sötis : )

För jag kan tänka mig att han inte skulle uppskatta sådant. Han skulle nog i så fall enbart uppskatta det eftersom det var från dig sötis men han skulle nog tycka att sådant var tråkigt att få kan jag tänka.

Fina presenter jag fått av tjejer: Tjejen på psykologprogrammet som tog in mig på sitt rum köpte en billig spritdryck till mig. Den var en ytterst billig spritdryck men berättelsen är att det var hennes morbror som formgivit etiketten på flaskan. Kul tyckte jag : )

Då det skall bli spännande att se vad du köpte till din pappa : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

8 november 2013 13:11

Jag visar på söndag vad har fått :)

 
Ingen bild

Patrik

7 november 2013 21:42

Hej

Rättelse: Det var hennes farbror som formgivit etiketten på flaskan.

Kram från
Patrik : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards