Direktlänk till inlägg 10 november 2013

Bokad

Av Sara Pedersen - 10 november 2013 13:45

Jag har blivit uppbokad under julskyltningshelgen här i stan.

Jag ska vara med och sälja med mormors förening och sälja lite.

Jag ska baka och sälja julgranscupcakes. Hur kul kommer inte det att bli?

Jag har letat fram två modeller och personligen så tycker jag att alternativ 1 är mycket finare men alternativ 2 är mycket lättare att göra.. sen så har jag ju inte fått min nya sprits än så jag vet inte ens om jag har en tyll som jag kan spritsa så som jag vill så just nu lutar det åt bild två fastän jag hellre vill göra cupcakesen på den första bilden. 

Och just nu så är tankarna på chokladcupcakes med pepparkaksfrosting.

      

 
 
Ingen bild

Patrik

10 november 2013 18:27

Hej

Jag tycker som dig sötis : )

Du borde nog dessutom göra nummer 1! Den ser fantastiskt dekorativ och aptitlig ut! Du kan nog bli erkänd om du gör nummer 1 : )

Lite roligt:

Jag kan på natten känna innan jag somnar ifall någon på skeppet arbetar med mig. Det är psykologerna som arbetar och då kommer en mörk bild på en resa genom dem Jämtländska skogarna fram med Jämtländsk musik bakgrunden. Dem tycker att sådant är vackert hos oss! Dem fotade din blogg så dem tyckte att den var vacker din blogg. Kommer det kanske en dröm senare om det : )

Jag har ju läst till Psykolog vid psykologprogrammet. Och detta med drömmarna är ju lite en glamorisering av det yrket. Däremot så är vår psykologi på jorden bristfällig och jag valde därför att inte arbeta som psykolog.

Allt är i slutändan tro i vår värld (och psykologin är inte mer än 100 år gammal vetenskap hos oss) så det fungerar sporadiskt med psykologi. Dessutom så är teorierna ofta från 1940 talet och går inte att förändra för en vanlig psykolog. Du måste ha ett namn som psykolog för att kunna ändra på teorierna.

Så att du vet sötis : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

10 november 2013 19:09

Jag skulle helst göra dem som är på första bilden men jag vet inte om jag kan det på grund av att jag inte har rätt spritstyllar än :)

 
Ingen bild

Patrik

10 november 2013 22:01

Hej

Jag hittade musiken från Jämtland som kom fram innan jag riktigt somnade igår.

Har du hört den?

http://www.youtube.com/watch?v=oqsvG5l1VOo

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

10 november 2013 23:03

Den hade jag inte hört förut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards