Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Önskelista - Skönhet

Av Sara Pedersen - 21 november 2013 11:10

Jag brukar inte vara så mycket för speciella skönhetsprodukter men nu har jag faktiskt kommit upp en större  mängd med olika produkter som jag vill ha.

Det kanske blir något som man kan sikta in sig på under mellandagsrean om man inte köper någon av dem lite pö om pö. Bortsett från de jag kommer att visa upp nu så lockar även nagellack, suger crush såklart då det är mina favoriter.

Matt & Messy saltvattenspray från Loréal Paris ( tror jag skulle göra underverk på mitt hår )  

Hårfärg från Syoss - Chestnut brown.

    

Färgbomb nr: 513 - Deep chestnut. Min är i princip slut men har sparat det sista som ska räcka till fyra tillfällen till.

Kokosnötsduschtvål från Oriflame. Älskar dessa och nu är jag inne på sista flaskan.

 

Pärlglansshampo/balsam från Barnängen ( det luktar passionsfrukt, mmm )

       

Jag vill även köpa en BB-cream men jag vet inte vilken.. nästan varenda märke har en egen BB-cream. Jag har använt några testförpackningar från Lumene och de har faktiskt fungerat bra. Men jag har tittat på flera sidor där de hjort tester och på de flesta så står det att den från Loréal Paris är bäst... vi få väl se vilken det blir.

Är det någon som kan rekommendera ett speciellt märke? Jag är ju inte alls så insatt i sådant här då jag tidigare undvikit fondation. 


Och när vi ändå är inne på ämnet... jag ska på julmiddag den 15 december och jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Vill någon av er hjälpa mig och komma med idéer och förslag?

Det ska passa till svarta stövletter, en svart långkjol, en marinblå spetströja och ett pärlhalsband.


Förresten, glöm inte bort frågestunden!

( Bilderna är från Google och den sista satte jag ihop i Photoshop )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards