Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Juliga sängkläder in my <3

Av Sara Pedersen - 13 december 2013 21:58

Jag har kollat runt lite här och där och plockat ur de 6 alternativ som jag tyckte bäst om.

I år så har jag blivit väldigt mycket för att julpynta och att göra fint inför julen och när jag knöt upp mina gardiner ( jag har knytbandsgardiner ) så ville jag verkligen bädda med juliga sängkläder men något sådant ha ju inte jag. Och nu är det ju lite sent att beställa något.

De här är iallafall några som jag tycker om. De som jag tycker mest om är de första tre, så fina.

Just de här är från zalando.

 

 
 
Ingen bild

Patrik

15 december 2013 01:04

Hej

Jag gillar den med hjortar eller renar på! Ser ut som Jul : )

Du är ju med i kören men tränar du någon sport sötis?

Jag har varit bra (och är bra) på löpning. Armén skickade mig på tävlingar för regementet.

Det var en ung tjej en gång som skulle visa sina grepp på mig. Hon hade en snygg rumpa. Vissa tjejer klarar inte av att ha en rumpa men rumpa kan vara snyggt på tjej. Och den här tjejen hade en snygg rumpa (jag tyckte att den var snygg). Hennes rumpa såg ut som en rumpa som man drunknar i fast att hon var smal för övrigt.

Hon skulle visa grepp från sin träning för sin ljushåriga kompis som satt och tittade på och då valde hon att visa greppen på mig eftersom jag är en smal kille.

Såg kul ut : )

Först så satt den ljushåriga tjejen normalt och tittade på oss och jag föll ihop. Då satte sig den tjejen med rumpan över mig.

Det var helt pinsamt tyckte jag eftersom jag då såg rakt in i hennes rumpa så jag valde att titta på den ljushåriga tjejen istället. Den ljushåriga tjejen satt helt storögd och tittade på oss och höll handen framför munnen.

Diskussionen var kul efteråt : )

Hon med rumpan menade att tränaren sa att det var ett bra grepp medan den ljushåriga tjejen menade att det greppet fungerade inte alls!

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

15 december 2013 21:17

Jag kan ju inte heller säga om greppet fungerade eller inte då jag inte var där :)

 
Ingen bild

Patrik

15 december 2013 05:32

Hej

Jag kom på något när jag sov sötis : )

Faktiskt, den ljushåriga tjejen hade fel, det var en bra teknik om tjejen klarar att tänka på ett annat sätt än hur tjejer tänker annars : )

Vissa killar är sådana att dem har svårt för tjejers rumpor. Dem ogilar rumpor och säger ofta fy och usch om tjejers rumpor. Har äckliga skämt om rumpor när dem är äldre och tycks då inte heller gilla tjejers rumpor.

Jag tycker däremot att tjejers rumpor är sexiga. Lite därför jag kommit på det där med att jag är 2 cm lång osv. Men faktiskt så fungerar det bra med rumpan tänkte jag på.

Låt oss tänka att tjejen med rumpan sätter sig på mig för att hon tänker att hon bäst kan invänta hjälp ifall hon sitter på mig:

Det tar kanske 10 minuter innan hjälp kommer och då är jag eller den personen antagligen död!


Här kommer det konstiga! En sådan kille som säger usch och blä om rumpor förstår nog inte varför det är så. Jag tror inte heller tjejen förstår varför det är så och jag tror faktiskt inte ens att en polistjej förstår varför, kanske inte ens killar i allmänhet.

En kudde däremot sover man ju på och en kudde dör man ju inte av att sova på. Men om man trycker kudden över ansiktet så är kudden farlig. Det förstår många däremot!

Alltså, om hon brottar ner mig så som hon gjorde och därefter sitter på mig en stund så lär jag ju då ha svimma inne i hennes rumpa. Alltså kan hon då gå därifrån om hon vill utan att jag kan stoppa henne.

Jag vet däremot inte om den fungerar fullt ut på alla killar men jag kan tänka mig att det fungerar på vissa (på mig tror jag att den fungerar eftersom jag inte är en sådan stark kille, om det nu har någon betydelse med stark)!

Men jag kan däremot tänka mig att tjejer ändå skulle ha svårt för en sådan försvarsteknik av andra skäl : )

..............

I det greppet så satt hon över mina armar och böjde mina ben i en vinkel så att jag inte kunde röra mig. Kan ju då förvisso vara svårt att direkt sitta på mig eftersom vinkeln till att sitta på mig blir obekväm (kanske omöjlig) : )


Men jag tänker att den kanske fungerar : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

15 december 2013 21:18

Jag vet inte om jag ska vara ärlig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards