Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Jag

Av Sara Pedersen - 5 april 2014 17:18

Då jag inte kan redigera några videor så kommer nu en lista istället med 50 saker som ni kanske inte viste om mig.

Nu kör vi!


1. Jag kan inte skriva egen musik som jag själv är nöjd med.

2. Jag har rest utomlands ( utanför Norden ) 7 gånger.

3. Jag kan inte vara glad en hel dag.

4. Jag tycker om att doppa fingrarna i stearin.

5. Jag älskar att baka men skulle inte vilka arbeta med det.

6. Jag hatar att göra folk besvikna.

7. Jag är för sympatiskt för mitt eget bästa.

8. Jag är otroligt konflikträdd.

9. Jag har aldrig firat alla Hjärtans dag tillsammans med en partner.

10.  Jag tycker inte om att göra godis.

11. Jag skäms över att spela in videor, vare sig det är skolarbeten eller till Youtube.

12. Jag känner mig ständigt otillräcklig.

13. Jag föredrar skräckfilm över alla andra filmgenrer.

14. Jag gråter jämt till sorgliga filmer.

15. Jag är dålig på att uppdatera min Youtubekanal.

16. Mina ögon har bytt färg 2 gånger.

17. Jag äter inte chips.

18. Jag vill göra en tandblekning.

19. Jag är lite av en gramarnazi när folk helt enkelt är för lata för att skriva korrekta meningar.

20. Jag kan inte flirta.

21. Jag har uppträtt och blivit kompad av Dalasinfoniettan.

22. Jag mår illa av popcorn.

23. Jag bäddar alltid sängen.

24. Jag älskar att få klä upp mig.

25. När jag var nyfödd så använde jag dockkläder då de minsta storlekarna var för stora.

26. Jag sover hellre en halvtimme längre på morgonen än att sminka mig.

27. Jag älskar tekoppar och muggar.

28. Det jag tycker om mest med mina saker är min säng.

29. Jag har fortfarande kvar mina pokémonkort.

30. När jag var liten så älskade jag alla barbiefilmer.

31. Jag är inte så förtjust över att fira min födelsedag.

32. Jag har mer snöre än papper på paket.

33. Jag är jättedålig på att slänga saker.

34. Jag speglar mig sällan.

35. Jag har en belastningsskada över nacken.

36. Jag tycker att det är otroligt tråkigt att träna ( men jag gör det ändå )

37. Jag ÄLSKAR ansiktsmasker.

38. Jag har gått från att vara en riktig bokmal till att bara läsa någon enstaka bok om året.

39. Jag höll inte ett enda nyårslöfte under 2013.

40. Jag har ångest över hur mitt liv kommer att bli efter studenten.

41. Jag älskar att gå på loppis och second hand butiker.

42. Jag stannar hellre hemma och ser film än går ut och festar.

43. Jag älskar att shoppa men inte när jag behöver det.

44. Jag har födelsemärken på min arm som ser ut som ett bitmärke.

45. Min största sociala fobi är att lukta illa.

46. Jag har 11 kuddar i min säng.

47. Trots att jag går en linje med musikinriktning så är jag väldigt omusikalisk.

48. Jag hatar luciafirandet.

49. Jag ångrar att jag valde att gå ett högskoleförberedande program

50. Jag har svårt att tro på att människor tycker om mig.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards