Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Nyårslista! Mitt år 2014

Av Sara Pedersen - 30 december 2014 19:22

Beskriv året med tre ord.

Snabbt, lärorikt och bergochdalbana.


Vilka sånger kommer att påminna dig om 2014?

Nu är det ju så att jag är sjukt dålig på låtar och vilka år som de spelades och jag är en sådan som hittar en låt, blir förälskad i den och sen spelar den tills det att jag hatar den. Men om jag ska säga en låt så blir det nog En Bögigare Jul, så rolig!


Har du varit gladare eller ledsnare det här året jämfört med förra?

Jag har absolut varit gladare!



Vart reste du under 2014?

Ingenstans och Ingenvart och det tycker jag är jättesynd! Jag blev nog lite bortskämd under förra året när jag fick chansen att resa utomlands 2 gånger.



Årets bästa köp?

Det måste vara min bäddmadrass. Tro det eller ej men jag har världens skönaste säng. Eller var det förra året? Det var det nog.... Då är årets bästa köp Cozmo!

 

 


Har du blivit bättre på något under året?

Jag har blivit mycket mer utåtriktad och pratar mycket lättare med människor och det är riktigt stort för mig


Vad var din största tabbe 2014?

Hmm... att jag inte sökte till högskolan nu till vårterminen. Det är något som jag verkligen ångrar just nu, jag hade gärna velat studera turism under våren nu och träffat lite nytt folk nu efter att ha jobbat under hösten och vintern. ångrar även otroligt mycket att jag inte gick på balen bara för att ingen ville gå med mig.. hade jag försökt mer så hade jag säker kunnat hitta någon som ville gå med mig.


Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?

Massvis. Jag tog studenten, körkort, fick mitt första jobb... och är nu arbetslös igen.   


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alltså... den händelse som jag vet att jag var så jävla lycklig av var kick of festen under studentveckan. Jag hade det så himla roligt så det var inte sant.


Vem har du spenderat mest tid med?

Mig själv. Jag önskar verkligen att jag kunde säga mina vänner men jag tycker att vi fått alldeles för lite tid tillsammans i år för att jag ska kunna säga det.

 


Höll du några av dina nyårslöften?

Haha, nej, jag tror inte att jag höll ett enda.


Har något varit en besvikelse under året?

Oja, alla fester ( förutom under studentveckan ) och alla evenemang som jag varit på har bara gjort mig ledsen utan att jag riktigt vet varför. Har bara velat åka därifrån för att jag ständigt känt mig utanför. Midsommar, själva studenten, de olika festerna som vi haft här hemma.. nej, usch säger jag bara.


Vad spenderade du mest pengar på under året?

Helt klart mitt körkort. Det är inte billiga grejer det...


Vad är din största framgång på jobbet 2014?

Att jag blev anställd efter min absolut första intervju, det var så overkligt för jag var verkligen beredd på att gå på många intervjuer innan jag fick komma till en arbetsplats.


Största framgångar på det privata planet?

Ursäkta att jag är tjatig men att jag tog körkort, helt klart!

 


Vem saknade du?

Alla mina vänner som har flyttat.


Vad önskar du att du gjort mer?

Att jag vågat mer. Vågat mer av allt!


Vad tänker du göra annorlunda till nästa år?

Haha, våga mer såklart. Jag vill inte titta tillbaka nästa år och ångra saker som jag aldrig vågade satsa på.


Är det något som du vill uppleva nästa år som du inte fick göra i år?

Jag vill känna kärlek igen. Jag vill träffa någon och få fjärilar i magen och känna mig speciell. Om jag ska vara ärlig så har jag känt mig väldigt ensam i år.


Vad har du för förväntningar på 2015?

Åh, Kärlek, resor och helt uppfyllt av glädje! 

 

Nu kan 2015 få komma för 2014 har inget mer att ge mig.

   

 
 
Ingen bild

Nicolina

31 december 2014 10:01

Världens bästaste och finaste vän!☆

Sara Pedersen

31 december 2014 15:04

Älskar dig hjärtat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards