Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

Laxwraps

Av Sara Pedersen - 19 januari 2015 18:43

Nu är ju min hälsovecka över men jag kommer fortfarande att lägga upp recept lite då och då.   

Jag har väldigt mycket bröd över sen mina kycklingwraps så jag kan göra mycket gott som quesadillas till exempel. Idag blev det inte en quesadilla utan det blev en wrap med gravad lax och det var så sjukt gott att jag nästan ångrar att laxen tog slut för nu kan jag ju inte göra fler, haha.   

Till en laxwrap behöver ni:


1 tortillbröd

2 skivor gravad/kallrökt lax

Sallad

Gurka

Tomat

Skagenröra

Citron


Lägg allt i tortillabrödet, pressa lite citronsaft över och rulla ihop wrapen.

ÄT!

     

 
 
Emilie

Emilie

21 januari 2015 16:29

Hej!

Jag heter Emilie och jag läste din blogg och jag tycker verkligen om dina recept! Jag jobbar för en sajt som heter myTaste.se och det vore väldigt roligt om du ville lägga till din blogg hos oss!

www.mytaste.se är en sökmotor som samlar recept från matbloggare. Vi har redan över 3000 aktiva bloggar och om du väljer att lägga till din blogg hos oss kommer du att dra nytta av den trafik vi kommer att skicka till dig.

Lägg till din widget och hamna på matbloggstoppen!

För att lägga till din blogg klickar du på http://www.mytaste.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Om du har några frågor, maila mig gärna på info@mytaste.se.

Med vänlig hälsning,
Emilie
myTaste.se

http://www.mytaste.se

Sara Pedersen

21 januari 2015 19:09

Vad roligt att du tycker om dem!
Just nu så tackar jag nog nej till erbjudandet men jag läste på sidan att man kan gå med när man vill så jag kanske går med vid ett senare tillfälle. Sen så vet jag inte riktigt hur det skulle fungera då min blogg inte bara handlar om mat och sen så stod det inte heller på era frågor och svar vad som förväntas av mig som bloggare till exempel om jag måste publicera ett visst antal inlägg i veckan med recept och liknande.
Men tack så otroligt mycket för erbjudandet!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards