Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

okej, nu är jag trött, så var min Alla Hjärtans Dag

Av Sara Pedersen - 14 februari 2012 18:58

Okej, nu ska vi se... kom hem ca ett.... pluggade från två kanske och slutade för inte såvärst länge sedan.. jag har räknat några sidor matte ( fick hjälp med ett tal av en vän, som han löste på mindre en tio mintuter och jag hade suttit och klurat på den hur sjukt länge som hälst...då måste man erkänna sig besegrad ) gjort klart engelskan, läst två kapitel till i boken och tillslut skickat mailen till karin så jag får någon mat på konserterna nästa vecka   men det är oundvikligt att känna sig liiiite nördig när man sitter begravd i skolböcker   fast allt blir ju så mycket bättre när man är ensam hemma och kan spela musik hur högt man vill   

  känns nästan som om man skulle gå på natur med så mycket läxor men så är det ju mycket som ska in nästa vecka innan lovet också   nu är det inte så mycket kvar av skolan. vi konstaterade det igår när någon sa; det är två veckor till lovet och alla bara; nej, det måste ju vara längre än så. så alla ( eller jag i alla fall ) tog helt enkelt upp mobilen då vi fotat vårat shema över kommunikation-lektionerna och räknar; okej här är vi nu och där har vi lov... va?! det är ju två veckor

så lovet kommer tidigare än man trott och det är ju bra, eller hur?     

I alla fall för att återgå till hur min dag har varit så började det med några alla-hjätans-dag-hälsningar på morgonen, några kramar i skolan   och så får man sluta tidigare. när man kommer hem får man läsa så sjukt fina kommentarer att blir rörd och sen så kom skolarbetet.... men sen så blev det  sånna här marabokakor ( som man bara måste prova )  och dammsugare ( och det spelar ingen roll vad folk säger, de heter Dammsugare

såhär såg min dag ut när jag kom hem

  

hoppas ni haft det bra idag allihopa och att allt inte bara varit hemskt, jag trodde att det skulle bli hemskt men det blev en riktigt bra dag istället   alla hjärtans dag är inte baratill för par, man kan lika gärna ha en asmysig dag med vänner eller så kan man ha en date med sig själv och lite kakor, det funkar det med   och att bara få kramas hur mycket man vill är ju awesome, för ingen nekar en kram på alla hjärtans dag    imorgon är en ny dag och om man har tur, kanske man får några kramar då med   

see ya guys    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards