Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Tagga inför skolan?

Av Sara Pedersen - 10 maj 2012 07:11

Nae.. det kan jag ju inte säga att jag gör men jag måste tillbaka skolan nu, jag har missat alldeles för mycket redan  

Idag efter skolan måste jag inskaffa lite grejer tills imorgon så det blir en liten shoppingrunda med andra ord ocvh sen ikväll ska jag och Sandra gå på teater, mysmys   sen vad vi hittar på vet jag inte. Vi är lika krassliga båda två så vi kommer väl smitta alla vi stöter på, förhoppningsvis så smittade jag inte någon  igår, jag försökte ju att hålla mig på avstånd men det var svårt när vi skulle kolla uppställningen... hoppas som sagt att tjejerna håller sig friska. Men det bådar gott för imorgon, jag måste bara få bort det där nasala ljudet rösten får när man har blivit förkyld. Jag struntar helt i hur rösten kommer att må efter imorgon, skiter fullständigt i om jag skulle tappa rösten eller något sådant sålänge det låter bra imorgon. Det kanske inte är en sådan bra inställning men det är den inställningen jag har just nu.

Ja, vi får se hur det här kommer att bli, men såmycket som jag sovit under de här dagarna så borde jag ju vara ganska pigg nu tycker man.

Det är vaccinationsdag idag men jag ska ta den det andra datumet ( den 24 ) istället pga tävlingen imorgon för eftersom att jag redan är ganska krasslig så skulle det resultera at sprutan skulle göra mig annu sämnre  

Ett problem som jag har är att jag är fruktansvärt naiv när det gäller min hälsa, så jag blir ofta lite krasslig, men det är bara för att jag gör så mycket att kroppen förmodligen inte hinner ta igen sig och låta immunförsvaret byggas upp igen plus att jag tror att jag oftast klarar av mer än vad jag egentligen gör ibland. Jag borde bli bättre på att ta hand om mig själv på det sättet.. det är något som jag blir tvungen att lära mig.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards