Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Jag ska ordna det

Av Sara Pedersen - 30 juli 2012 22:59

Jag har lite planer för bloggen...

Funderade först om jag skulle lägga ner den här och starta en ny blogg på blogg.se, blogkeen eller nattstad men jag skrotade snart de funderingarna. Trivs rätt bra här trots att det är är lite tåkigt hur bloggarna ser ut, visst kan du lägga in en egen header och men inte mycket mer än så. Hade varit roligare om man fått en design man var nöjd med istället för att få välja mellan förvalda mönster och färgnyanser..  

Men jag stannar nog kvar på bloggplatsen iallafall men jag ska se till att få lite gjort på den. Är för det första sjukt less på min design och presentation så den ska jag göra om tror jag. Ska se om någon kanske kan göra en header till mig eller om jag ska göra ett till försök att göra den själv.. men om jag får välja så ber jag hellre någon att göra den åt mig för sist jag provade blev den hemsk rent ut sagt   

Ska även göra ett videoinlägg någon dag.. vet dock inte vad det ska handla om. Om jag ska göra någonting som att spela gitarr och sjunger eller lägga upp benet bakom huvudet, om ni ska få en rundtur på mitt rum, om jag ska filma när jag är ute någonstans eller om jag bara ska sitta rakt upp och ner på sängen och prata? jag vet inte..

Vad tycker ni? vad vill ni se och vad vill ni veta? hjälp mig lite va?

Det är också en grej till varför jag funderat på at stänga ner bloggen. Jag har vanligtvis mellan 100- 200 läsare per dag, någon gång har jag nästan haft 300 men jag får sådan extremt dålig respons.

Det skulle ju inte skada om flera orkade tryck på tangenterna och kommentera    och de som får ca 23 kommentarer per dag och tycker att det är dålig respons hur skulle det vara för dem om de bloggade utan att få någon respons på nästan tre veckor? ( min längsta period utan kommentarer ) de hade nog skällt ut folk för att de inte kommenterar och då hade de fått 75 stycken på ett inlägg och sen tackat alla med oänligt många pussar. Jag vet att jag inte skriver som t.ex Kissie men om nu alla orkar kommemtera hennes blogg så kan ni väl kommentera liiiite här iallafall? usch... det känns inte bra att be om respons.. det känns inte bra alls. Jag tycker nämligen inte om att fjäska och be om saker.

Jag har lite tråkigt, märks det? det är för tidigt för att sova och jag vill inte sova. Alla andra sover men jag är uppe men om jag skulle försöka somna skulle jag säkert somna direkt och sova hela natten.

 
 
Ingen bild

C.W.

31 juli 2012 04:04

Jag tycker du kan gå runt och visa upp din stad med benet bakom huvudet, samtidigt som du spelar gitarr. XD

Sara Pedersen

31 juli 2012 18:08

Haha xD tror inte att det är fysiskt möjligt xD

 
Kjell

Kjell

1 augusti 2012 01:48

Tycker att det låter som en jättebra ide att spela och sjunga lite, det skulle iaf jag se fram emot, gärna något egenkomponerat stycke om du har;)

http://berg-guitarspot.bloggplatsen.se

Sara Pedersen

1 augusti 2012 16:38

Det blir nog något sådant :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards