Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Bio och lite annat

Av Sara Pedersen - 23 november 2012 23:00

Sitter nu i pyjamas efter en helmysig eftermiddag och kväll tillsammans med Nico   vad som började med en skitdålig morgon slutade med bio och skratt. Ett prov imorse gick åt helsike och jag är fortfarande frustrerad över att jag har svårigheter med pianot.. plus att en person i min omgivning var så störande idag att jag ville strypa denne. Spanskan gick förvånansvärt snabbt och sen på dansen så var jag bara grinig för jag var trött, hade huvudvärk och var på dåligt humör av min dåliga morgon men vi hade hemstudier på svenskan då vi ska läsa Hamlet så jag slutade efter dansen ( och dansen slutade tidigare ) och då kunde jag följa med Nico hem mycket tidigare   

Så då stack vi en snabbis till Ica och köpte lite godis och dricka för det var garanterat billigare där än på bion och då blev det godis, cola och en red bull för min del, jag behövde en liten kick för jag var så trött. Sen gick vi hem till henne där det blev lite film och kaffe... ni kan tänka er att jag fick en koffienkick efter det, usch, jag måste ha varit jobbig   

Sen tog vi en macka innan vi gick till bion, dick var vi där typ 40 minuter innan den skulle börja så vi var först in i salongen men det gjorde ju inget, det är ju bekväma stolar iallafall.

Men dock hade vi oturen att få några grymt störande småtjejer framför oss och inte en chans att de var 15... så det förstörde det tyvärr lite men filmen var ju bra ändå   

Ni ska få lite bilder från idag och imorgon ska jag tala om vad jag fick av Nico idag och eventuellt slänga upp en bild eller två   

Nu funderar jag på om jag ska lägga huvudet emot kudden eller inte... vi får se.


             

Stay tuned.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards