Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Vill ha <3

Av Sara Pedersen - 4 januari 2013 23:49

Försöker att få rätsida på min mat och sovrutin och det har blivit lite bättre men bara lite. Idag har jag ju inte ätit vid elva iallafall men jag kan inte somna tidigt än. För man gick i skolan var jag så trött på kvällarna att jag hade svårt att hålla mig vägen till halv elva... Nu på lovet är jag glad om jag somnar innan två på natten... Nu undrar jag om jag kommer somna över huvud taget, maten står mig upp i halsen.

Jag och Tobbe gjorde maten ikväll och då gjorde vi klyftpotatis, nötbiff ( ? ) svampsås, sallad och stekt purjolök till att ha på köttet. Det blev lite kryddigt men det var gott. Och sen såg vi en film som heter Red Dog och sen tänkte jag lägga mig... Ha.. Trodde jag ja...   
Och när jag inte kan sova gör jag någon eller alla av följande saker: kollar fb ( det brukar räcka med att läsa ett eller två inlägg och sen somnar man på ett kick ) kollar alla nya posts på 9gag tills jag kommer till bilden som jag sig sist, ta ner/lyssna på musik ( helt lagligt ) och är jag inte trött efter det så tittar jag igenom ALLA bilder i min telefon och eftersom jag nästan aldrig raderar bilder så har jag några stycken. Men iallafall så hittade jag en bild som jag tog förra veckan för jag skulle ut till Avesta och spendera dagen med Sandra. Det är ett "koppsätt" med två prickiga muggar och små tallrikar. Eller det kanske är koppar och tefat?   
Vad det än är så vill jag ha dem... De är liksom jag. Jag tycker om det som är lite udda men de här är ju även så charmiga och otroligt söta. Jag vill inte ha dem som vardagsmuggar eller något sådant utan jag vill ha dem till det att jag flyttar hemifrån. Det är känslan av att ha något eget, den är lite häftigt faktisk.
Jag kanske kan köpa dem som en tidig födelsedagpresent till mig själv?   
Vad tycker ni?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards