Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Äntligen klara

Av Sara Pedersen - 8 juli 2013 16:36

Sitter nu och tittar på scrubs efter att vi tillslut blivit klara med målandet på nedervåningen.
Jag funderar på om man ska sluta ögonen en stund, man blir lite mosig av ångerna från målarfärgen.

 
 
Ingen bild

Patrik

15 oktober 2013 00:53

Hej

Du är mystiskt söt på den här bilden : )



Jag är här på kvällen helt förvånad efter att du skrev det där till mig i vår diskussion. Jag känner mig glad igen och allt släppte liksom taget om mig på något sätt. Och det har inte kommit tillbaka!

WOW, jag blir imponerad av dig : )

Du är verkligen mystisk på alla sätt!

Tack : )

Från
Patrik

Sara Pedersen

15 oktober 2013 16:25

Det är bra att du mår bättre :)

 
Ingen bild

Patrik

15 oktober 2013 18:34

Hej

Ja, nu känns det mycket bättre. Jag blir helt förlamad av den andra känslan men nu har jag vilat upp mig en dag och kan börja som vanligt igen. Tack : )

Som en idé till tack så gör jag så här att jag förklarar detta för dig:

I armén så var jag VB 2. Jag var hemlig VB2 så det var ingen som visste att jag var VB2.

En fråga: Vem är bra på att fightas: ÖB eller 20 jägarsoldater?

Många svarar då ÖB men jag svarar 20 jägarsoldater.

I sådana lägen när man är VB2 så kan man bli kidnappad av sådana här tjejer:


http://farm4.staticflickr.com/3178/3032403591_ccd497cde8.jpg


Jag som kille skulle nog tycka att dem tjejerna var roliga utifrån att jag faktiskt inte blir våldtagen av dem tjejerna (tänker jag). Bara dem inte vet att jag är VB2 så går allt bra (och då blir jag ju inte våldtagen utan mördad).

Det är samma känsla för killen som om man som kille kommer till ett rum fyllt av tjejer (vilket jag först gjorde på festen) som inte våldtar killen. Kul att dem inte våldtar en som kille tycker man helt enkelt. Precis samma upplevelse tänker jag som att sitta med 20 polistjejer, för dem våldtar en inte heller killen. En form av trygghet där man känner sig uppskattad som ung kille.

Hade jag nu skrivit om mäns problem så skulle jag ha kunnat skriva 3 miljoner böcker utan att komma med något nytt. Men jag tänkte att detta var nytt för dig.

För i nästa läge så är det så här dumt:

Den unga tjejen brukar ångra allt nästa dag. Den äldre tjejen kommer då bara att säga:

Du tog hit killen och Du gick med på det.

Tjejen kommer då att säga:

Men du sa till mig att göra så mot honom.

Då säger den äldre tjejen: Hoppa ut genom fönstret då för att jag säger det till dig!

Det gör ju givetvis inte den yngre tjejen och det är en fråga om fördelning av skuld.

....................

Så jag tänkte:

När du ser att jag som kille blir sådan här som så vill du inte utsätta killen för sådant tänkte jag. För då tänker du att det är tråkigt för killen.


Kram från
Patrik

Sara Pedersen

15 oktober 2013 22:23

Varför kommer denna ständiga version av våldtäckter upp?
Det börjar tyvärr bli lite uttjatat och jag förstår inte vad det är som du vill ha sagt med denna ständigt återkommande diskussion som jag flera gånger har försökt att avsluta.
Det är inte trevligt att prata om våldtäckter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards