Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Ta upp fotograferingen?

Av Sara Pedersen - 17 september 2013 19:16

Nu när man börjat på gymnasiearbetet så har jag börjat att fotografera lite igen. Jag kom ifrån det ett tag och det är synd då jag tycker att det är väldigt roligt trots att jag inte har en systemkamera, som nu alla hävdar att man måste ha för att ta bra bilder, jag håller inte alls med om det.

Man kanske borde börja att fotografera lite mer utanför alla bloggbilder som jag tar jämt och ständigt.

Det här är några bilder som jag tagit.

Vad tycker ni om dem?

Ska kanske tillägga att de är tagna med tre olika telefonkameror.

         

 
 
Ingen bild

googljuh

17 september 2013 23:33

Bilderna är säkert från google.

Sara Pedersen

18 september 2013 11:57

Jag tar det som en komplimang att du tror det men det är de faktiskt inte.
Den första bilden med den vita blomman tog jag faktiskt för någon dag sen och den växten finns på min gård. Spindelnätet tog jag förra hösten påväg till skolan.
Blåklockan är också tagen på vår gård. Blomman i vattnet är från en semester i Norge och sen sista som är en massa is är från i vintras precis utanför huset där jag bor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards