Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Nyår

Av Sara Pedersen - 1 januari 2014 12:01

Det var riktigt roligt igår och jag mår alldeles utmärkt idag, är lite hungrig bara.
Vi gick över till min farbror vid sju och vid nio kom Sandra. Maten serverades strax efter det; stoppad kalkon, ugnskokta grönsaker, potatisgratäng och sås. Väldigt gott och det var väldigt fint dukat på bordet.
Vi var väl runt 15 personer där så just vid maten var det lite kaos.
Efter maten så samtalade vi och skrattade ända till strax innan tolvslaget då vi skålade, sköt av fyrverkerier och önskade varandra gott nytt år.
Efter det så blev det lite fika med ost, kex, vindruvor och tårta. Till det blev det presentöppning, lite kramar och en förlovning ( ! )
Vi gick hem runt kvart i tre, tog lite brustabletter och låg och pratade till fem på morgonen. Plus att jag oh Sandra tittade på Grevinnan och betjänten när vi kom hem till mig igen då vi missade det på tvn.
Väldigt trevligt nyår.

 
 
Ingen bild

Patrik

2 januari 2014 01:44

Hej

Det såg ut som en fin Nyår sötis : )

Om jag summerar 2013 så blev 2013 det sämsta året hittills. Typiskt 13. Blev våldtagen av kvinna som 13 åring och 13 är som alltid dåligt.

Jag började spela en rad på Lotto för några år sedan. Först tänkte jag att jag snart skulle bli lottomiljonär men ack så det blev. 2013 var det sämsta Lotto året sedan jag började.

Jag började på tjejboken men flickorna var helt översexuella så nu har jag lite ledigt.

Fy ett sådant krångel 2013!

Men nu så är det äntligen 2014.

Trevlig fortsättning på 2014 sötis : )

Kram från
Patrik

Sara Pedersen

2 januari 2014 10:39

2013 var inte ett bra år för mig heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards