Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Hiss & diss

Av Sara Pedersen - 24 augusti 2014 16:30

Nu var det länge sen som jag gjorde en hiss och diss så nu kommer det en sådan mee två punkter var och som vanligt så börjar jag med dissarna.   


Diss: Jaktbilder på Facebook.


Jag kan inte vara ensam med att bli äcklad av när personer stolt lägger upp bilder på sig själva och sjur som de precis skjutit ihjäl. De kanske är jättenöjda men de senaste tre som gjort det bland min vänlista har nu dolda inlägg. Det är osmakligt enligt mig och rent ut sagt vidrigt att visa upp kadaver i nyhetsflödet.

 

Diss: Peplumjackan.


Inte lika hemskt som peplumbyxorna men fortfarande hemskt. Vissa kanske avgudar denna modell men jag är inte så förtjust över att ha volanger på höfterna, de är väl markerade ändå.   


Hiss: Rawfood.


Alltså detta är så himla gott så det finns inte. Jag skulle nog inte klara av att äta det till 100 procent men jag kan absolut tänka mig att äta mer av det. Supergott, mättande och man mår toppen! Jag har ju både bakat och ätit mat som är rawfood och det är något som jag tänker fortsätta med, jag har till exempel nyss hittat ett recept på chokladkakor som är rawfood och det tänkte jag testa senare i veckan!



Hiss: Rea överallt.


Med höstkollektioner som kommer in så måste sommarplaggen ut vilket då innebär att det är rea överallt och då får man passa på! Men man får vara försiktig så att garderoben inte blir fullproppad med sommarkläder när de kyliga höstmorgnarna kommer.

       



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards