Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Vilket jävla skämt!!!!

Av Sara Pedersen - 5 februari 2012 13:11

Jag som många andra satt förväntansfullt igår klockan åtta framför tv:n och väntade på att Melodifestivalen skulle börja.... jag skulle inte ha haft sådana höga förväntningar...

Det går utför för sverige vad gäller musik! alltså allvarligt, det enda bidraget som var bra var Loreens låt som jag inte ens kan stava till..

 Jag som är en stort fan till Dead By April gillade ju deras bidrag men om jag ska vara ärlig så hade deras låt varit mycket bättre utan all greowling   

vem fan är det som sitter och väljer ut alla låtar?! Det skulle inte förvåna mig om allt är uppgjort och det är så att antingen en av mina tre teorier;

#1 de väljer ut de sämsta bidragen de får in så folk ska bli så frustrerande som möjligt och tita bara för att de vill se bidragen åka ut.

#2 de väljer ut de artister som är mest popularast judt nu för att alla som gillar den artisten just nu ska titta

#3 Den artist som betalar mest vinner

Det skulle inte förvåna mig alls om det skulle visa sig vara så., för jag menar; vilken vettig människa idag lyssnar på Tosten Flink?! han är ju så jävla dålig!!!!!!!   han var sämst på hela kvällen! det var nästan så att man inte satt kvar och tittade   

och om vi ändå ska såga gårdagens bidrag så kan jag ju säga att Marie serneholts bidrag var totalt värdelöst, låten var helt meningslös och hela uppträdandet var till för att hon skulle få visa upp sin kropp i den där guldfiskliknande kroppsstrumpan   The Monikers bidrag vad lite konstigt tyckte jag... plus att jag inte tyckte att melodin passade till musiken.. eller så sjöng han bara falskt   

Afrodites låt If The Boy Can Dance var helt klart den mest schlager-inspirerade låten ( men det heter ju ¨Melodifestivalen¨nu ) men dock så kunde de inte ens synka sina minemala danssteg... ett tips till dem;  Bättre korreografi nästa gång!!!!

I de kommande deltävlingarna kommer vi bland annat få höra Thomas di Leva ( som inte kan ta en ren ton om ens hans liv hängde på det) Lotta Engberg och Christer Sjögren ( blir det lite dansband antar jag... ) och så kommer även flickidolerna Danny och Ulrik Munther ( *Kräks* )

vill ni själva se alla bidrag som är med iår så kan ni kolla på länken här nedanför


http://svt.se/melodifestivalen/artister/oversikt/20120117135613/alla_artister_i_arets_tavling


Jag älskar musik men om detta är framtidens musik vet jag inte  

 årets melodifestival är bara ett stort skämt!!!! men detta är ju bara vad jag tycker, ni kanske äääälskade Torsten och The Moniker igår, vad vet jag?

Nä, jag blev väldigt besviken på melodifestivalen igår, sorry SVT men det var inte alls bra gjort  

fast nu ska jag ju inte påverka er som läser detta   detta är ju bara min uppfattning av gårdagen tvfjasko  

see ya    



    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards