Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Uppe tidigt

Av Sara Pedersen - 6 maj 2012 07:55

Hade lite blandade känslor igår kväll när jag la mig strax efter tio.. Att lägga sig vid tio en lördag är inte okej. Men en posivtiv grej är att när man vaknar dagen efter då då ( idag ) så är det tidigt. Var uppe vid sju imorse coh har då satt igång och fixat lite saker. Jag har letat på körklänningen som vi ska ha på fredag bland annat. Nu sitter jag på rummet och lyssnar på musik, datorn står på sängen och jag sitter på extramaddrassen som legat på mitt rum i en vecka nu, borde kanske bär ner den i källaren   

Allt som saknas är min tv... den står på brorsans rum eftersom att det har varit lan här i flera dagar... jag förstår mig verkligen inte på lan men man kanske måste vara mer spelintresserad än vad jag är för att förstå   

Men om tv:n hade ståt på mitt rum så kunde jag ha ätit frukost här inne och kollat på något roligt program som brukar gå på morgonen, AFV börjar till exempel nu.

Idag är det fint väder också, nu är det definitivt ingen snö, uten nu är det sol och inte ett enda moln på himlen. Det blir med andr ord att vara ute större delen av dagen   

Under den här veckan eller rättare sagt under de tidigare dagarna den här veckan när det var fint väder så slog björkarna och de andra lövträden ut och det känns väldigt bra, degt håller hoppet om en varm sommar vid liv.


 

Dock har de inte slagit ut så mycket än men det är en början.

Fast vem vet, det är fortfarande aprilväder ( i maj ) för igår så spöregnade det under princip hela eftermiddagen, från kvart över tolv till fem ungefär och när jag kom hem från repet vid kvart över tolv mot halv ett så gick det nog bara tre sekunder ifrån att jag steg ur bilen till att det kom in den värsta hagelskur jag upplevt på länge   

Men idag ser det ut att bli fint.

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på Sandras katt Simba som sov inne hos oss under fredagsnatten. Han har då den mysigaste päls jag någonsin sett på en katt, den är lång och extremt tjock, det är nästan som en sådan där pälsmatta.


 

Han är så fiiin   

Jag fick dock ingen bild på Vicke ( hennes hund ) för han sprang runt för mycket, han hade för mycket energi för att sitta still. men vicke är också sjukt fin   

Nu ska jag ta lite frukost.

See ya later guys    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards