Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Vilken morgon....

Av Sara Pedersen - 15 mars 2012 07:04

Tror ni inte att telefonen börjat krångla igen?!   Nu har den börjat slå ifrån laddaren och det är inte kul. och så visar den fel också.... det är nästan som förut innan vi lämnade in den reparation. Den satt i laddaren hela natten så att den skulle vara fulladdad och när man kollar på skärmen på morgonen så står det att den är fulladdad och då tänker man ¨men vad bra, då kan man ta ur laddaren¨ och så drar man ur sladden och så ser man hur procenten går ner... 75%... 50%.... 25%... 10%... 5% ( telefonen börjar få lågt batteri, anslut laddaren ).... ( telefonen stängs av ) och då sitter man där ¨nej. men vadfan!!!!! inte igen!!!¨    

Så nu sitter den i laddaren igen och hittills verkar den ladda som den ska... kanske börjar bli dags för en ny telefon? har ju bara haft min i snart två år...

Jag har nästan tappat rösten för övrigt... och det är inte kul!!!   och det är inte en sådan där gång då man låter jätteroligt när man pratar för att rösten spricker eller något sådant utan den här gången fick jag en röst knappt låter någonting och det gör ont när man pratar... ska nog hålla tyst idag, så jag får säga ifrån på min sånglektion idag... plus att jag har fått en hosta och när man hostar så känns det som om någon trycker inknivar i halsen på mig... Fml....

   Men om jag ska vara ärlig så kände jag det på mig att det skulle bli såhär för jag kände mig konstig i halsen under hela dagen igår   det kändes bättre under repet igår men så fort som man kom hem..... så då var det bara att koka lite vatten, ta fram honungen och böra skära upp några bitar ingefära   visst det kanske låter jätteäckligt men det är godare än man tror, ingefäran ger en väldigt kryddig och intressant smak   och när jag kom hem igår fanns det också jordgubbar framplockade i köket  och då blev man väldigt glad. 

Så detta var min middag igår

 

Kanske inte det vanligaste man äter men det funkar när man är lite trött efter att ha repat i två timmar 

Igår lärde jag mig också att göra fiskbensflätor   så då blev man nästan lite stolt.

En annan sak som jag nästan blev lite stolt äver ( hur töntigt det än låter ) är att min blogg har hamnat på startsidan för gymnasiets hemsida   och snacka om att man blev lite chockad när man såg det men det var ändå lite kul tyckte jag  

Nu ska man ta och fixa sig för skolan.

Och Dagens Outfit är mina orange/beiga byxor, ett vitt linne och en svart sjal som är en sådan där modell som man kan bra ner över axlarna/armarna  och andra änden är kvar uppe vid halsen   

see ya guys        

 
 
Ingen bild

Me, myself. and I

15 mars 2012 08:35

Jag tycker du har en väldigt fin blogg så du har all rätt i världen att vara stolt över den. :-)

Sara Pedersen

15 mars 2012 17:45

Tack så mycket =)
Btw, jag gillar ditt alias, har gått runt och sjungit på den raden ur kelly clarkssons låt i flera dagar =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards