Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

jävla telefon

Av Sara Pedersen - 20 mars 2012 07:04

Jag fryser.

och det är ju inte så konstigt med tanke på att det snöar när man vaknar och gatorna och träden är helt vita  

och med det sagt så kan man ju prata om något annat.

Gick upp lite senare idag eftersom jag inte behöver släpa upp brorsan ur sängen och när jag vaknar så har telefonen slagit ifrån laddaren igen så den var ju helt död.... så nu sitter den i ladddaren men jag har inte startat den än.. Nu börjar jag bli lite less på telefonen men jag får helt enkelt dras med den eftersom jag inte har råd med en ny än..  

men ingenting funkar knappt med den telefonen längre   de spelen som harvarit inlagda i telefonen sen jag fick det ( som inte går att radera från telefonen ) startar inte, jag kan inte skicka ivag sms utan att telefonen skickar dubletter, kameran har ett eget liv och vill absolut  inte ta bilder när jag vill och mailen ska vi inte ens gå in på för den fungerar inte över huvud taget... den uppdaterar inte när man fått mail och om man ska uppdatera den själv för att hämta mailen så står det bara att ett oväntat fel har uppstått....

nä, det är en skräptelefon.

 kanske ska man byta och använda reserven?  En liten, rosa telefon med knappsats, IR och skärmen är inte ens tre cm hög.... den telefonen hade jag i sexan och havla sjuan.....     och det var ju ett tag sen   

Jag är glad över att skidorna är inställda idag för det är extremt tråkigt att åka längdskidor och jag är inte heller så bra på det   så det blir vanliga lektioner idag istället  

Måste sticka nu.

see ya      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards