Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Har varit i skolan trots att jag inte behövde

Av Sara Pedersen - 5 juni 2012 16:03

Innan jag skriver om vad som hänt hittills idag tänkte jag lägga upp dagens spådom som jag fått, tyckte att den var så fin  


Hej Sara!

Ställ dig framför spegeln och se på dig själv med kärlek. Du är verkligen värd att älskas och ditt underbara inre ljus lyser genom dina vackra ögon. Du går en ljus framtid till mötes!

Tyckte att det var väldigt fint  


Iallafall, idag har varit en lugn dag, sov till kvart över åtta. Har egentligen varit ledig idag eftersom att vi inte haft några lektioner men jag skulle till skolan och lämna tillbaka idrottsteoriboken till läraren så när jag väl kom till skolan och lämnade tillbaka den så hade jag inget att göra   Jag, Sandra och Julia satt och pratade efter skolan innan Sandra blev upphämtad, då satte jag och Julia oss vid skåpen och pratade istället innan vi gick på lunch, Vi hade sen bestämt att vi skulle gå och ta en fika för att få slappna av lite och bara umgås.

Då hade det börjat regna igen efter att solen riktigt stekt under morgonen, så vi gick med paraply till konditoriet och fikade  

Både jag och Juia tog en varsin blåbärscupcake och lite kaffe. Jag tog kaffelatte med hasselnötsmak och hon tog chailatte. Jag fick smaka på hennes och jag måste säga att den var riktigt god, blir kanske en sådan vid nästa fika  

Sen blev det att gå hem och jag inser att jag måste ha magrat om benen eftersom att mina byxor helt plötsligt sitter riktigt illa om benen...

Kommer hem och blir satt i arbete. Fick bära lite grejer från baksidan till framsidan som t.ex trasiga blomkrukor, parasoll som gått sönder, trasiga hinkar, träplänkor och liknande. Vi ska ta en runda till tippen på torsdag eftersom att vi inte kan göra det imorgon för då är det stängt.

När jag höll på att rota så hittade jag ett par sjukt snygga arbetsbyxor, De är nu mina nya arbetsbyxor   de är militargröna, väldigt säckiga i benen och har vita färgfläckar ( fiiiint ) så de kommer jag att använda hädan efter då jag ska utföra lite arbete utomhus eller annat då jag inte vill utsätta mina andra kläderplagg för risk.

Och när det ändå kommer till arbetskläder och färgfläckar så kan ju jag berätta en lite knäpp grej om mig... Men iallafall; Jag tycker att killlar i arbetsbyxor med färgfläckar är jättesexigt  

Ja såhär Ser byxorna ut  




Ja, som ni ser är de lite stora om benen men de satt bra i midjan   tycker faktiskt att de är väldigt snygga  

Håller just nu på och slötittar på Scrubs och använder mig av uttrycket och processen ¨Kill Your Darlings¨  då jag arbetar vidare på den nya låten som jag påbörjade igår. Nytt material tillkommer och gammalt material skrotas. vi får de hur det slutar.

Det var allt för tillfället  

Stay tuned               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards