Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Uppkommande ämne. Var med och diskutera.

Av Sara Pedersen - 20 juni 2012 22:41

tja era nattsuddare, eller nja kanske inte nattsuddare, det är inte så sent än    men jag ska strax sova i allafall, är helt slut efter dagens arbete, och det fortsätter imorgon och förmodligen över hela midsommar... inte så roligt.

Sitter och kollar på comedy central men jag tycker inte att det är något roligt så jag kan lika gärna sova istället.

Imorgon kommer jag att skriva ett inlägg om fördommar, spekulationer och rykten om rödhåriga och hur jag har upplevt hur det är att vara rödhårig. Hade tänkt försöka få fram om vad ni tycker om rödhåriga. Jag har genomsökt internet och blivit både chockad, ledsen, upprörd och lite road faktiskt om vad folk tycker om rödhåriga, det som jag var mest chockad över var att läsa folks åsikter om att rödhåriga människor ( tjejer som killar ) skulle vara det vidrigaste som vandrar på planeten.. yay, lucky me..

Men som sagt

Tänkte slänga ut en fråga nu då för att få igång en diskution: Vad tycker ni om rödhåriga?

Pratar om det imorgon. Delta gärna i diskutionen   Kom med era åsikter och tankar, eller ni kanske inte vågar?  

Jaja, vi får se vilka som vågar säga vad de tycker.

Nu äntligen har äntligen stand up-programmen börjat så nu tänker jag sitta och skratta lite för mig själv innan det blir att sova. Och så får vi väl se vilka som vågat ta del av ämnet RÖDHÅRIGA imorgon när jag berättar om mina åsikter, tankar och upplevelser.     

 
 
Ingen bild

Amanda

20 juni 2012 23:44

Vad tycker du om uttrycket ¨Gingers have no soul¨?

Sara Pedersen

21 juni 2012 18:10

Jag tycker att det är ett väldigt löjligt uttryck. Alla har en själ, läs inlägget som jag gjort om vad jag tycker om fördomar i det här ämnet =)
kram på dig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards