Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Vidrig dag....

Av Sara Pedersen - 11 december 2012 16:43

En sådan vidrig morgon och dag jag haft hittills!

Trodde att det skulle bli bra men fick en asjobbig start och så blev hela dagen bara bajs....

Först så hade jag satt klockan på kvart i åtta för att jag inte trodde att jag skulle behöva något speciellt så jag går upp. och börjar sätta igång... brödrosten ville inte.. sen skulle jag sminka mig och jag fick sminka om mig tre gånger för att jag var så skakig på handen, när jag väl var klar så började jag gå.

Efter en stund kommer jag på att jag inte har med mig plånboken och insåg att jag inte skulle kunna äta något under hålet och det är som jag kommer ihåg att vi skulle ha luciatåg på hålet så då måste jag vända och hämta mitt lucialinne. Så jag går hem igen och packar ner det och sen går jag iväg igen. påvägen så halkar jag omkull så att jag hamnar på rygg och så lyckades jag strecka nacken   men det är bara att resa sig igen... jag hade telefonen i en jackficka och sen när man börjar gå igen så råkar jag slå till jackan med armen i jackan så att telefonen flyger iväg och ner i en snöhög... Men den klarade sig som tur var och jag kom tillslut fram til skolan och jag var lite sen. 

Efter att vi övat lite på en av avslutningslåtarna så skulle vi ha ensamble och då blev jag arg och väldigt besviken för då bröt min lärare ett löfte som han gett till mig veckan innan och det tyckte jag var elakt    Det var inte ens ett svårt löfte att hålla... men vad förväntar jag mig, det är aldrig någon som lyssnar på mig ändå..

Efter det så väntade nästa lektion då vi bara skulle sitta och läsa noter innan vi fick gå på lunch innan vi skulle ha rep i kyrkan inför lucia. Och för en gångs skull så var det god mat och då hade vi en väldigt kort stund på oss att äta så jag slängde i mig maten och hamnade i ett fruktansvärt matkoma.. jag trodde att jag skulle somna i kyrkan   på engelskan var det inget speciellt förutom efteråt för då skulle vi se på film och vi som skulle vara med i luciatåget idag kunde ju inte se den    De skulle se första halvan av filmen idag och så ska vi se andra halvan imorgon och vi som ska till Avesta efter skolan kommer missa slutet också.. så jävla värdelöst..

Luciatåget gick väl bra och vi fick en varsin ros och fika och det var lite gulligt att titta på när småbarnen hade ett eget luciatåg också. Det var tre luciatåg där och de små var så söta men jag ville verkligen se den där filmen så att jag kunde vara med och diskutera sen för ju mer man är med ju större chans till ett bra betyg får man..

Sen avslutades skoldagen med lite skriveri på datorn för vi har en examinerande uppgift som vi började med igår...

Nu sitter jag här efter att ha varit och handlat, hälsat på farmor och ätit och 20 i sex ska jag vara på plats för att bli upphämtad till en konsert ikväll... sen när jag kommer hem väntar plugg och mer plugg..

Jag vill bara lägga mig och sova   

vi får hoppas att det blir en roligare avslutning på kvällen...


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards