Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Lång dag imorgon

Av Sara Pedersen - 12 december 2012 22:21

Sitter nu efter en varm dusch och ska strax sova lite för att samla kraft inför morgondagen.

Ska gå upp extremt mycket tidigare än vad jag är van vid och det känns lite tungt, borde egentligen inte sitta uppe och skriva men det brukar gå rätt fort att skrive ett inlägg men jag kan inte garantera att det är särskilt rättstavat alltihopa.   

Det blir en lång dag imorgon då det är tidig samling i skolan för att vi sen ska ha lucia i kyrkan för folk som inte ens är intresserade av att lyssna och sen har vi vanliga lektioner efter det men vi kommer att få lite lussefika först. Sen väntar de vanliga lektionerna och dansen som slutar tio över fyra, tio minuter senare börjar kvällens schema för då ska vi samlas och sen så ska vi väl förbereda och sen på kvällen så kommer själva framträdandet att vara och det känns som att jag verkligen är med i allt... för först ska jag, Frida, Sandra och Julia inleda hela alltihopa och sjunga en låt tillsammans ( och det är låter jättefint ) sen ska vi ner och sjunga några lucia och jullåtar innan jag ska upp på läktaren och byta om till lucialinne för att sjunga med esteterna och när det är klart ska jag rusa ner, byta tillbehör och vara med i vasaskolans luciatåg   ... suck... det blir en låååång dag och när jag kommer hem imorgon kommer jag nog bara lägga huvudet på kudden och sova tills nästa dag... eller nej..

Här har ni två bilder på mig från idag   


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards