Direktlänk till inlägg 23 december 2012

I'm not okay with spending Christmas alone

Av Sara Pedersen - 23 december 2012 16:02

Det är julafton imorgon och jag är inte alls exalterad, det har jag inte varit på väldigt många år, antar att det blir så när man blir äldre   Men jag har inte brytt mig något om det sålänge som man firar med männisnkorna som man bryr sig om och älskar. 

Jag är en av dem som inte bryr mig om julklapparna, det räcker med en liten present för det är ju lite trevligt men det behövs inget berg av julklappar. Det som jag vill få ut med julen är några trevliga dagar med människor som jag bryr mig om.

Det här är första julen som det inte blir så...   

Det är ingen som kommer över på julmiddag imorgon... och det är inte alls kul... Det kommer att vara så mycket som saknas.

Så istället för att ha julmiddag tillsammans, fika, skratta, mysa till julmusik, byta julklappar och bara ha det trevligt till sammans så kommer morgondagen att gå till så att vi får åka runt och lämna bort alla julklappar till våra släktingar, vi gör lite mat under dagen som vi sen äter framför tv:n efter att vi öppnat våra julklappar....

Det var inte den julen jag ville ha...   


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 17:22


Importerar min blogg till nouw så vi ses där! "Kod för att importera min blogg TILL Nouw: 1255421501"     Besök min nya blogg på; http://nouw.com/saralinnea   ...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 16:36


Jag har nu en stark favorit i Vitamin Well-serien och det är Sharp med smak av melon och som med alla andra sorter så är den sötat med stevia. Den här är verkligen supergod och inte lika ¨stark¨ av stevian som de andra är.    Om kaffe inte faller i...

Av Sara Pedersen - 15 mars 2015 15:31


Den här ansiktsmasken luktar utan tvekan tvättmedel men den gör sitt jobb och av denna så fick jag ingen reaktion vilket är väldigt konstigt med tanke på hur starkt den luktade.   Men mitt ansikte är rent iallafall så jag är relativt nöjd! Hade den l...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 20:50


Melodifestivalfinal, vin, glass och sjukt trevligt sällskap bjuds det på ikväll. Med magen full av tacos så sitter vi här i soffan allihopa och har det bara mysigt! ...

Av Sara Pedersen - 14 mars 2015 18:23


Fastän jag ser sjukt bitchig ut på bilden så tycker jag att jag har prickat in vårlocken! Trenchcoat, en färgglad sjal, solbrillor och en touch av rosa på både läppar och naglar, Lovely! Toppar det med rosa och svarta springskor,  haha.    ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Sara, jag är 20 år gammal och älskar bland annat musik, fotografering och bakning.
Här skriver jag om min vardag, lägger ut goda recept och försöker att sprida glädje genom att bara vara mig själv. Stanna gärna och läs en stund.
Puss!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards